nu wee tik echt wel prima met mijn pc om te gaan, maar af en toe komt mijn zoon langszoeven en verandert ie iets waar ik dan weer allemaal moeite voor moet gana doen om dat op te lossen. Meestal duwt ie op wat knopje szodat opeens de startbalk vertikaal staat ipv onderin, horizontaal. En normaalgesproken krijg jik dat wle weer teurg gezet (al vreet ik me altijd op omdat ik het altijd ergens moet aanpassen wat ik niet voordehand liggend vind), maar ik kan het nu dus niet meer vinden…iemand??? Ik word namelijk nogal chaggie als die balk zo irritant links staat :mrgreen:
en nu ik hier toch ben :mrgreen: : op de mac zit een fijne functie: f9, dan krijg je alle vensters die je open hebt staan even mooi naast elkaar gerangschikt. Dacht dat dat een typisch macsnufje was, maar nano ( :mrgreen: ) liet me laatst zien dat dat op de pc ook kan, hij wou alleen niet vertellen hoe…iemand?
Bedoel je cascade? rechterklikken op de taakbalk en dan cascade selecteren. (weet de NL term niet) Maar het is bij XP Pro de één na bovenste optie in het rechterklik menutje.
Startbalk linker klikken vasthouden en gewoon verslepen.
ik bedoel gewoon de balk die meestal onderin je bureaublad staat, met links de start-knop, en rechts klokkie en h.e.e.a. er tussenin…
met rechtermuisknop op de -nu vertikale :evil: - balk klikken, geeft niet de mogelijkheid die ik wil hebben. En slepen lukt me ook niet…
Als je de balk wilt rerug krijgen moet je linker klikken vast houden en slepen dat hoort te werken hoor. Tis soms ff keveren.
juhhhhhhhhhhhj het kost even wat gefriemel maar het is me gelukt. heerlijk, wat een opluchting. dank voor de aanmoedigende woorden :mrgreen:
Kleine moeite voor het koks zonnetje :mrgreen:
zo hebbes, even als de wiedeweerga marlous met haar haren naar dit topic slepen, als Here Kok zelf het zegt… :mrgreen:
Hey hey heyyyyy wel een beetje voorzichtig met Marlous he! :shock:
@ruud wrote:
Kleine moeite voor het koks zonnetje :mrgreen:
Ok ok, als ruud het zegt, MOET het wel waar zijn…
Fiep, je bent ook mijn zonnetje… :lol: 8)