Start Puregon, zonder menstruatie??!?

Hallo,

Ik heb een tijdje Provera geslikt om mijn menstruatie op te wekken.

Toen dit na 10 dagen nog niet was gekomen, heb ik contact gezocht met de gyn. en die adviseerde me gewoon te starten met Puregon.

Ik ben dus gisteren gestart, maar nu vraag ik me steeds af wat nu als ik vandaag of morgen toch ineens ongesteld word?! :?

Zijn er meiden die dit ook meegemaakt hebben?



Groetjes Janneke.

Hi Janneke



Ik zie dat nog niemand geantwoord heeft op je vraag. Hoop dat de arts er inmiddels een antwoord op heeft kunnen geven?



Ik weet ook het antwoord niet, wel dat bij mij ook altijd menstruatie lastig op gang komt en ik nu ook weer om IVF cyclus te gaan starten eerst mijn menstruatie moet laten opwekken, nu is het op gang gekomen maar minimaal en ga vanmidag zelf weer naar de arts om duidelijkheid te krijgen.



ben je met IVF of IUI bezig?



Succes!

Corine

Hey Corine,

Ik ben dus afgelopen dinsdag gewoon gestart met Puregon en moet zometeen naar het ziekenhuis voor een echo.

Ik heb tot op heden nog geen eisprong gehad, dus wij proberen het zodra die komt nog gewoon op de ‘normale’ manier.

Dus nog geen IVF OF IUI.

Hoe was jou bezoek aan de gyn?



Groetjes Janneke

he janneke



bezoek prima, we beschouwen vandaag als dag 1, en verder heb ik meer medicijnen (methergin) gekregen om de bloeding echt ‘los’ te krijgen.



hoop dat eisprong gaat lukken, bij mij is ie uiteindelijk nooit zonder echte ‘hulp’ gekomen, maar hoop bij jou wel!



Corine

Hoi Corine,

Hoe staat het er momenteel bij jou voor?

Ik had vrijdag een follikelmeting en toen was er een eitje van 19mm en een van 17mm zichtbaar (voor de 1e x in 9 maanden tijd eindelijk gelukt)

Heb vanochtend pregnyl gehad en morgen is dus D-day!!



Groetjes Janneke.