Zou je de stang die halverwege de tripp trapp stoel zit er veilig uit kunnen halen? Zonder dat de stoel dan ineens niet meer stabiel is?
Nu het voetenplankje omlaag is gaat mevrouw op die stang staan, en daarmee komt ze nog een stuk hoger ook :roll:
ik zou het niet doen dat is de stevigheid van de stoel maar snap eigenlijk niet echt hoe ze daar dan op kan gaan staan :oops:
Ik wel, want ik zie het haar steeds doen . Ze kan er gewoon bij met haar voeten :roll:
dan zou ik hem eruit halen maar of de stoel dan nog zo stevig is :think:
ik zat namelijk na de 2 stokkers hier te kijken en me in te denken hoe ze dat zou doen.
je zou ook de 2 plankjes voet en zit gedeelte verder na voren kunnen doen!
En het voetenplankje dan toch maar weer omhoog? Misschien niet helemaal de bedoeling, maar dat staan op die stang lijkt me ook niet echt tof.
Kan je misschien een plankje die je rechtop zet ervoor zetten? En natuurlijk wel opletten dat ze daar geen rare dingen mee kan doen of zich bezeerd. ik zou de stang er niet uithalen, hij zit er niet voor niets.
kan je idd het zitplankje niet iets verschuiven?
Volgens mij is het wel een klein slangenmensen of niet? :lol:
Slangemens valt wel mee hoor :mrgreen: . Vindingrijk is ze in elk geval wel.
Het plankje naar voren moeten we maar eens proberen, hij zit vrij ver naar achteren, anders kan ze niet met haar rug tegen de rugleuning (komt door de spreidbeugel), maar wie weet dat wat verder naar voren nog helpt.
Plankje ervoor zetten, hmm zou misschien met een beetje creativiteit wel kunnen, maar grote kans dat ze daar dan ook wat mee gaat uitvreten :roll:
Mijn zoon doet het ook. (doet ook vaak zijn voeten eronder zodat ik hem niet uit de stoel kan tillen :roll: )
Het zitplankje verder naar voren gaat niet want dan krijg ik hem er niet meer in.
Maar ook al gaat ie staan hij komt er echt niet uit. Dat lukt hem niet.
Tuigje?
Hier al na een week gebruik het tuigje erop gezet, ons mopke ging ook op alle mogelijke manieren staan. Dan zitten ze veilig.