Standaard

Stomme vraag misschien, maar ik ben op zoek naar zo’n standaard waar je de reiswieg en het badje op kunt zetten… ik wil er een aanschaffen via MarktPlaats, maar hoe heten die dingen eigenlijk?



Want met zoeken op ‘standaard’ kom je natuurlijk niet veel verder…

hebben ze een speciale naam? En kun je er altijd zowel een badje als een reiswieg op kwijt?



En ervaringen zijn ook welkom, want ik vind ze er altijd nogal wankel uitzien, maar ze worden toch veel gebruikt dus dat valt schijnbaar wel mee dan?

Alvast bedankt!

Ik ken alleen die standaards waar een badje op kan, die hadden wij ook :think:

Daar kon geen wiegje op, dus er zal best verschil tussen zitten dan.

Dat zoeken op badstandaard of zo??

http://link.marktplaats.nl/130606384



http://link.marktplaats.nl/130226085



http://link.marktplaats.nl/129948365

Badstandaard?



(wist niet dat de reiswieg daar ook op mocht/kon…)

haha Wen, hoezo we denken hetzelfde :wink:

Marktplaats>kinderen en baby’s --> badjes en verzorging en dan in het zoekveld “badstandaard” intypen.

Ha Son, jij ook hier :mrgreen: ?

2 zielen 1 gedachte

maar kan daar dan ook de reiswieg op? Of zit daar dan toch verschil tussen?

Ik heb echt nog nooit gehoord van een standaard waar zowel een bad als een reiswieg op kunnen… :think:

En anders gewoon naar een grote babyzaak rijden met je reiswieg en uitgebreid gaan passen, misschien?

Ik ken ze ook niet hoor, badstandaards waar ook een reisieg op kan :think:

Dat zou ik dan eerst eens bekijken in een speciaalzaak idd.

Ja, of als ik het zo lees… gewoon voor de makkelijke oplossing gaan een een tafeltje in elkaar timmeren… hou niet zo van ingewikkeld (en we hebben ook nog maar een paar dagen de tijd -hoop ik tenminste- dus ik heb niet zo’n zin om nog helemaal ergens heen te gaan rijden…



Raar is dat, heb ik wel vaker: dan bedenk ik iets waarvan ik overtuigd ben dat het toch echt wel moet bestaan… blijkt het er gewoon helemaal niet te zijn, heb ik het schijnbaar allemaal verzonnen :think: hmmm…



Maar die badstandaards: die zijn wel stevig dus? Want anders leg ik denk ik ook maar gewoon een stevige plank over ons eigen bad heen en zet ik het badje daarop… :think:

Tja, onze badstandaard was wel stevig ja. Was wel een handig ding, zowel te gebruiken voor de tummy tub als het badje. En als je een plank op je bad legt dan zit je echt in een vervelende houding te badderen lijkt mij. Is wel heel laag.



Ben je bijna uitgerekend dan? Spannend :inlove: !

@GroeneVrouw wrote:

Ja, of als ik het zo lees… gewoon voor de makkelijke oplossing gaan een een tafeltje in elkaar timmeren… hou niet zo van ingewikkeld (en we hebben ook nog maar een paar dagen de tijd -hoop ik tenminste- dus ik heb niet zo’n zin om nog helemaal ergens heen te gaan rijden…



Raar is dat, heb ik wel vaker: dan bedenk ik iets waarvan ik overtuigd ben dat het toch echt wel moet bestaan… blijkt het er gewoon helemaal niet te zijn, heb ik het schijnbaar allemaal verzonnen :think: hmmm…



Maar die badstandaards: die zijn wel stevig dus? Want anders leg ik denk ik ook maar gewoon een stevige plank over ons eigen bad heen en zet ik het badje daarop… :think:




Ik heb een speciale badstandaard voor OP het bad. Ideaal.

Deze bijv.

De meeste wiegen hebben zelf al een standaard als je ze koopt, weet dus niet wat voor een wieg jij hebt?



Heb nog nooit een badstandaard gezien waar je ook een wieg op kan zetten en heb 6,5 jaar in de kraamzorg gewerkt…

Ik weet wel wat je bedoelt hoor! Ze verkopen ze bij de prenatal gewoon los.



Maar onder standaard reiswieg kan je daar niks onver vinden op marktplaats.



Het is zeker niet de standaard die ze ook voor het badje gebruiken.

Er zijn absoluut andere standaards voor te koop.

aha… dus ik ben niet gek :oops: :roll:

toch maar even kijken bij de Prenatal dan, in elk geval om te weten te komen hoe zo’n ding precies heet…



En anders bouwen we het toch gewoon zelf… :smiley:

Zo’n badstandaard met ingebouwd aankleedkussen zag er trouwens ook wel heel handig uit… ook maar eens over nadenken dan!



en dan denk je dat je bij de tweede wel zo’n beetje weet wat er allemaal te krijgen is en wat handig is… not :wink:

Wij zetten het badje altijd op het aanrecht, vond de badstandaard zo laag :think:

Ben wel benieuwd of je nog gaat vinden wat je bedoelt!

Plaats je dan even een foto?

Waarom doe je de baby niet gewoon in het grote bad??