Hij was cameraman voor RTL Nieuws. Bij beschietingen in Georgië is hij om het leven gekomen. Correspondent Jeroen Akkermans raakte gewond aan zijn been.
Stan laat zijn vrouw en twee kinderen na.
:kaars: :kaars: :kaars:
:kaars:
:kaars: :kaars:
:kaars: :kaars: :kaars:
vreselijk ja, ik zag het op het nieuws…
Vreselijk!
ik vind het ook treurig.
En zo vaak hoor je het ook niet dat een Nederlandse cameraman of journalist om komt.
Maar -en dat zal wel weer te correct klinken- er zijn daar ook al 2000 andere doden, die ook familie hebben…
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het niet erger vind omdat hij toevallig Nederlander is hoor, niet om een discussie op gang te brengen :oops:
Zo’n hele oorlog vind ik gewoon triest…
@lydia wrote:
ik vind het ook treurig.
En zo vaak hoor je het ook niet dat een Nederlandse cameraman of journalist om komt.
Maar -en dat zal wel weer te correct klinken- er zijn daar ook al 2000 andere doden, die ook familie hebben…
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het niet erger vind omdat hij toevallig Nederlander is hoor, niet om een discussie op gang te brengen :oops:
Zo’n hele oorlog vind ik gewoon triest…
eens, dat is ook mijn gevoel altijd…
al komt het nu voor mij wel extra dichtbij omdat het wel een beetje mijn vakgebied is en ik werk half bij een van de andere nieuwsrubrieken op tv.
maar een maxim verhagen die dan kamervragen gaat stellen, dan denk ik; jemig er sterven in al die oorlogen duizenden mensen…
ik vond overigens de uitzending van rtl nieuws gisteren echt erg mooi gemaakt. de juiste toon.