Stalker

ja hoor hier ook.



als je info wilt dan kan je mij pben…want die stalker leest nog steeds mee. sterker nog ze heeft een account hier en spreekt niet eens nederlands pfff.

Een ex van mij heeft me ook gestalkt omdat hij niet accepteerde dat de relatie over was. Ik werd lastig gevallen bij mijn huis, mijn werk, mijn ouders, in het ov…



Het ging pas over toen hij zich realiseerde dat ik zwanger was en dat een relatie er echt niet in zat.



Op het internet zijn we een tijd gestalkt door mijn schoonmoeder die geen contact meer wilde. Ook heel vervelend.

@Marieke_5000 wrote:





Kaboutertje, jij had toch vroeger ook last van een stalker?

Heb je daar nog last van?




Klopt, tijdens de zwangerschap van Tim en dat was in tegenstelling tot de dames hier geen man, maar een vrouw. Ze identificeerde zich met mijn leven en deed echt ALLES om onderdeel van mijn leven te zijn. Op het babyforum maar jij en ik toen schreven is ze onder de naam Janet ook binnen gekomen om zo een link naar mijn leven te hebben. De politie heeft toen heel veel voor ons gedaan. Ze hebben meegelezen op het forum en ook hier thuis werden we “bewaakt” We stonden geregistreerd bij de meldkamer met onze telefoon nummers en omdat ook onze baby onderdeel van haar leven moest worden (ze had al een babykamertje klaar) ben ik onder een andere naam bevallen met beveiliging. De politie is wel met haar wezen praten en ze is nog opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis. Ze leefde onder mijn identiteit, brak in op onze computer, stond voor onze deur te posten en had haar huis gelijk als dat van ons ingericht. Een hele moeilijke en spannende tijd is dat geweest.

Maar wat ik als laatste begreep van de politie is ze door de officier van Justitie op het matje geroepen en is er gedreigd met een gedwongen opname, voorafgaand een arrestatie. Zij was echt psychisch gestoord en heeft ons leven enorm ontregeld, maar het lijkt erop dat we van haar af zijn. Ik “zie” haar nog wel eens rijden bij ons in het dorp, maar of ze dit echt is, of dat ik me dat inbeeld omdat het me toch heeft geschaad allemaal weet ik niet.



Ik had niet de intentie het hier te schrijven. Maar geen probleem nu het hier wel staat :wink: Ik vond het wel fijn te lezen dat er echt wel meerdere mensen zijn die dit overkomt of overkomen is. Voel ik me er niet zo alleen meer in. Maar het heeft hier al een plekje ik hoop dat dit ook snel zo is voor de andere dames.