Staken! Wie staakt mee?

Vind het percentage NEE op KOK tot nu toe nog best opvallend (uit zo weinig reacties tot zover).



Hier op school was eerst het plan het aan de leerkrachten zelf over te laten (wel/niet staken,aangezien niet iedereen lid is van de bond en het dus een dag salaris kan kosten). Er werd wel met klem vermeld,dat het niet de bedoeling is de werkende leerkrachten te belasten met de kinderen van de stakende leerkrachten. Kortom, het had dus kunnen gebeuren dat de een wel vrij is en de ander niet.

Lijkt me wel fair. Uiteindelijk na overleg is toch besloten dat de gehele school dicht zou gaan.

hier staakt onze school niet.

van de overige scholen in ht dorp staken er 3.

Onder de leraren van onze school is de stakingsbereidheid hoog, er wordt vandaag dus geen les gegeven en mijn oudste is gewoon lekker thuis. Er is een afvaardiging naar Amsterdam; de leraren die niet staken, zijn op school gebleven om leerlingen die in dringende gevallen niet kunnen worden opgevangen onder hun hoede te nemen. Dit gaat alleen om de noodzakelijke opvang, ze krijgen dus geen les.

Ik sta er helemaal achter, vind het top dat onze school actief meedoet aan de staking :thumbup: