Wat kost zo’n lot dan?
Nee nog nooit meegedaan dus :mrgreen:
@JannieElmo wrote:
ik kocht altijd loten en won vaak wel wat.
toen automatisch meegaan spelen en amper meer wat gewonnen. nu kopen we sinds een paar maanden de loten weer gewoon…en winnen we weer…
heb bijna het idee dat ze de automatisch loten aparte eindcijfers geven en die niet zovaak prijs geven… :think:![]()
dit is gewoon toeval hoor want ik speel ook automatisch mee en ik win geregelt wat…
volgens mij kosten de loten 17,50 als ik het goed heb?
Mijn vriend heeft voor mijn tijd (9jaargeleden ofzo) een 25.000 fulden gewonnen bij de postcode loterij. Bleek ie al 2 maanden niet betaald te hebben :wall: :wall: :wall: Hij kon dus fluiten naar zijn geld
Maar het gebeurt dus wel :mrgreen:
@miranda79 wrote:
Mijn vriend heeft voor mijn tijd (9jaargeleden ofzo) een 25.000 fulden gewonnen bij de postcode loterij. Bleek ie al 2 maanden niet betaald te hebben :wall: :wall: :wall: Hij kon dus fluiten naar zijn geld
aiaiaiaiaiai dat doet dan pijn als je dat hoort :x
@fiep klophout wrote:
@Loeksel wrote:Mjah ik blijf het misleidend vinden… die jackpot wist ik wal wel maar die paar andere kleinere prijsjes … wrom die dan ook niet trekken uit de verkochte loten?
omdat het een commerciele instelling is die graag geld verdient…
Blegh ik koop geen lotjes meer
...
... agjah kopen zal ik die lotjes toch blijven doen ... je weet maar nooit en dromen is ook best leuk :)
lekker wispelturig typeje 8)
Agjah ik draai nu in de nachtdienst .. ik ben dan een beetje boel wispelturig idd :oops:
Aan de ene kant vind ik het wel niet kloppen... maar toch leuk om mee te doen... het is mischien ook de teleurstelling dat ik weer niets gewonnen heb (heb zelfs nog nooit iets op een eindcijver gewonnen) en dan daarna gelijk zo iets lees in de televaag? ...
@diana30 wrote:
@miranda79 wrote:Mijn vriend heeft voor mijn tijd (9jaargeleden ofzo) een 25.000 fulden gewonnen bij de postcode loterij. Bleek ie al 2 maanden niet betaald te hebben :wall: :wall: :wall: Hij kon dus fluiten naar zijn geld
aiaiaiaiaiai dat doet dan pijn als je dat hoort :x
Ja, hij was er wel ff ziek van en was flink pissig, maarja, hij had niet betaald… Het lullige is dat het altijd automatisch ging en hij er geen omkijken naar had, dat is dus blijkbaar de laatste 2 keer niet gelukt en heeft ie geen bericht over gehad… Zou zelf ook balen, vooral dat ik geen bericht had gehad, maar zo werkt het…
Staatsloterij ook opgezegd paar jaar geleden, in het begin wonnen we nog wel eens wat (40,- euro op z’n hoogst), maar de laatste jaren niets meer! Nog wel Postcodeloterij. Hoewel, die is al zoooo vaak in de buurt gevallen (uiteraard niet in onze straat :roll: ) dat de kans dat ie hier nog eens valt zo klein is… :think: Maarja,…je zal 'm maar net opgezegd hebben he :shifty: …
2 jaar meegespeeld en per saldo ongeveer €200.00 verlies, dus maar gestopt.
nu los… en hebben nu 2x niks gewonnen en eergisteren 28,50 dus het gaat de goede kant op
Ik ben alláng opgehouden met loten kopen.
Het valt altijd waar al geld zit en het is te sneu voor woorden dat ze
zo’n grote geldprijs niet delen in wat kleinere geldprijzen zodat meerdere
mensen blij kunnen zijn met hun prijs… :evil:
Ik doe niet mee.
Wij zijn ook al jaren lid van de postcode loterij en de staatsloterij en we winnen eigenlijk bijna nooit wat.
Maar ach wie weet hebben we ooit geluk…
valt me wel op dat de postcodeloterij nooit in een flat valt…
(nu zijn er ook maar een paar woningen met dezelfde postcode als de onze, dus de kans is zoooo klein, dat het eigenlijk geen zin heeft om mee te doen)
staatsloterij zeggen ze altijd dat de eindejaarsloterij minder kansen biedt om wat te winnen,
maar zou dat dan wel zo zjin als je het vanuit de openingspost bekijkt?
want dan zouden toch meer mensen een lot kopen,
dus in principe heb je net zoveel kans als dat je een normaal lot koopt en er prijzen vallen op on-verkochte loten… toch?
@Ziet wrote:
staatsloterij zeggen ze altijd dat de eindejaarsloterij minder kansen biedt om wat te winnen,
maar zou dat dan wel zo zjin als je het vanuit de openingspost bekijkt?
want dan zouden toch meer mensen een lot kopen,
dus in principe heb je net zoveel kans als dat je een normaal lot koopt en er prijzen vallen op on-verkochte loten… toch?
dat vroeg m’n vriendin vandaag ook. dat klopt dus inderdaad dan niet… :think:
@~Marion~ wrote:
@Loeksel wrote:…vind ik het wel niet kloppen…
Jaaaaaaa, ja… :eh: :eh: :eh: :eh:
:mrgreen:
:doh:
lees: “ik vind wel dat het niet klopt”

up! :mrgreen:
dacht dat de jackpot hoe dan ook zou vallen? :eh:
in juli bedraagt de jackpot maar liefst 25 miljoen euro… :shock: bezopen toch eigenlijk!
Maar ja de staatsloterij doet tenminste niet alsof het hun niet om geld te verdienen is. De postcode loterij doet alsof het zooooo om die goede doelen gaat, maar heb je gezien wat daar aan de strijkstok blijft hangen.
Daar doe ik dus echt niet aan mee.
Ik heb 1 staatslot automatisch al jaren en ja ik win af en toe wat, maar altijd het eindcijfer en geen grote prijs :wall:
Ik blijf dromen op dat huisje in een warm land …
Groetjes, Petri
@Amy82 wrote:
up! :mrgreen:
dacht dat de jackpot hoe dan ook zou vallen? :eh:
in juli bedraagt de jackpot maar liefst 25 miljoen euro… :shock: bezopen toch eigenlijk!
Nee volgende maand pas, ze blijven dan net zolang nummers trekken tot ie eruit is.
Ik blijf ook hopen…
Kan er nix aan doen, maar weer zeker dat tie hier een keer gaat vallen… :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Volgende maand dan maar :lol: :lol: :lol: … worden er hier op kok ook een boel blij van (als ik win, houd je dan maar vast… ik ga helemaal los…
:mrgreen: )
Er zijn tegenwoordig ook hele theorien (sorry, kan hier thuis geen leestekens maken, behalve de gewone)… dat er iets nogal fout gaat met de rente’s die de Staatsloterij van al dat geld trekt.
Je kunt je op hert internet inschrijven bij een groep mensen die al tijden automatisch meespelen en vinden dat ze recht hebben op geld.
Er was 1 meneer die had uitgerekend dat hij na 3 jaar lid zijn, iets van 600 euro van de Staatloterij zou moeten krijgen…
Ik moet nog eens op zoek naar die sites… speel al jaren automatisch mee… :think: :think:
Tofkes, vind al die loterijen al jaren oplichterij.
Als je je een beetje verdiept in wat een loterij zou moeten inhouden; een pot, alle verkochte lootjes erin, een notaris erbij en trekken uit de verkochte lootjes pot.
Meen dat er zelfs iets dergelijks in de wet op de kansspelen staat. :think:
Ooit eens met manlief zitten filosodingussen over het beginnen van een goedlopende loterij.
Alle telefoonnummers van Nederland, dan eerst een trekking uit de kengetallen en dan het telefoonnummer erbij. En zo gaan we dan rustigjes aan erg rijk worden want uiteraard doen ook alle niet in gebruik zijnde telefoonnummers mee. 8)
Jullie raden het al, wij kopen geen loten, wij gaan voor de kleine kans die Marieke aangaf mbt zwanger worden…tot op heden al voor de 2e keer de jackpot gewonnen :mrgreen: