Staatslot

Hihi,

ik koop elk jaar een half lot (vind 10 miljoen ook al fijn om te winnen :wink: ), en win tot nu toe elk jaar 5 euro :think: .

Wissel hem ook altijd pas aan het eind van elk jaar in om daarbij gelijk m’n nieuwe halve lot te kopen, haha. Heb dit jaar eindcijfer 8, vorig jaar 6, dat jaar daarvoor weer een 8.



Grappig hoe je als nuchtere Hollander toch elk jaar bijgeloof laat meespelen bij het uitkiezen van je lot he :shifty: :lol: 8)

Oscar heeft ook met al zijn collega’s samen een straat gekocht. Ben benieuwd :pray: Tot nu toe hebben ze geloof ik 1x samen 5 euro gewonnen :lol:

Ik speel automatisch mee iedere maand met 1 lot en ook voor de oudejaarsloterij met 1 lot. Ik win eigenlijk af en toe ongeveer 13.50



Dus … … nu wil ik wel eens een mooi prijsje winnen, dus dames, een winnend lot met eindcijfer 8 hangt hier op de koelkast!!!



:inlove:



Petri

NOU JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :twisted:





Mijn geluksgetal is 7 zei ik toch???Heeft het winnende lot als eindcijfer een 7!!! :shock: :shock: :shock: :shock:



Waarom heb ik dat mens in de winkel laten kiezen??!! :wall: :wall: :wall:





:mrgreen:

Nou wij hadden met onze straat 170 euro

Best leuk! :mrgreen:

Hier met een (gekregen) oudjaarslot 50 euro gewonnen :dance: :dance: .

Ben benieuwd wie van de KOKkers de Jackpot had?? :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb 50 euro



Petri

Wij hadden helemaal niets :x Nou ja… het viel weer te proberen. Volgens jaar doen we gewoon weer mee.

Wij hebben 5 euro… :mrgreen:

Wij 13.50 :slight_smile:

10,- euro…

11,50 met 3 halve loten

10 euro met 1 lot…

10 euro op de 5 en 10 euro op de 3 :dance: :mrgreen:

Hier 10 euro gewonnen. We hadden het lot gekregen dus het is allemaal winst…

Wij ook 3x 10,- en 1x 13,50 :dance:

13,50 3 halve loten

Zoals gewoonlijk weer 5 euro met een 1/2 lot :mrgreen:

wij hebben 50 euro gewonnen! :dance:



en allemaal nog even aanmelden met je lotnummer op de site van Staatsloterij he… maak je met je (halve en hele) oudejaarslot nog kans op een straatje staatsloten :dance:



nieuwe kansen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

weer helemaal niks :roll: … dan moeten we dit jaar maar weer gelukkig worden in de liefde, net als afgelopen jaren! :inlove: :inlove: :inlove:



maar dat van dat aanmelden voor een straatje loten ga ik toch maar even doen, je weet maar nooit! :wink: