Staand plassen

Wanneer hebben jullie je zoon geleerd om staand te plassen?

ehm…hij is bijna 11 en wil het NOG niet! hihihihihi hij gaat nog altijd gewoon zitten hoor! ( zijn papa overigens ook bijna altijd!)

Haha! toevallig wil Gerben de laatste tijd zijn plasser vasthouden als hij naar de wc gaat, maar hij is nog maar 3,5 en van mij MOET hij zitten… al dat gedweil na iedere wc-bezoek… :mrgreen:

Ook hier eentje van 10 die meestal zittend gaat plassen :oops: en ook zijn vader doet dat :oops: Wel zo schoon :smiley:

Urs :wink:

@Urs wrote:

zijn vader doet dat :oops:




Hoef je je toch niet voor te schamen? Veel mannen (inclusief de mijne) doen dat tegenwoordig en ik vind het idd net zo schoon. Daarom vind ik het ook niet nodig om mijn 4,5 jarige staand te leren plassen, maar buitenshuis is het wel eens handig, maar omdat ie het niet gewend is, wil ie het dan niet.

jan deed dat met 3 jaar al.

zag hij op de peuterspeelzaal.

ook als hij mee het weiland mee is, is er geen wc in de buurt he.

dus dan is het wel handig.

thuis is het de ene keer staand en dan weer zittend.

:? Gaat hij gisteravond ineens staan bij de wc! Mafketel! Zomaar spontaan!

hahaha



hoe bedoel je kids hebben een eigen wil en ritme hihi

Vraag ik hem waarom hij dat deed: zegt hij: weet ik niet… :think: (is een stopwoordje hoor) en toen moest hij weer plassen, zei ik: maar wel zitten he! Kijkt hij me toch met een ondeugend bekkie aan! Zo van… jaja… ik ben hem blijven aankijken en hij ging inderdaad zitten… Mafkees! Onze wc’s zijn vrij hoog en hij is ook wel groot, maar ik zie het niet zitten dan ik iedere keer de bril moet schoonmaken omdat hij lekker heeft geplast… :thumbdown: