staan in stokke en tuigje nodig?

Nenna lukt het ook om eruit te klimmen met de beugel erin… :angel: Daarom laat ik em zitten… anders had ik em ook eruit gehaald…



Jaaaaaa laten zien… :mrgreen: ik moet nu al lachen als ik acrobaat Hieke voor me zie… :mrgreen: :inlove:

Kind spoort niet, als ze lui is gaat ze op de voetenplank zitten… :snooty:

@Sis wrote:

@jos wrote:
Ik lees ook even mee omdat ik mij ook aan het oriënteren ben op zo’n tuigje. Die van mij klimt er niet uit hoor. Maar weet jij of je een kleintje in dat tuigje kan zetten en dan de stoel zonder beugel kan gebruiken? Of hangt ze dan erg ongelukkig?


Ik zou bij een kindje van 7 maanden zeker niet zonder beugel willen. Wij hebben tot 12 maanden ook de babyinzet erin gehad. Toen pastte het echt niet meer. Daarna met beugel, en sinds een week dus helemaal zonder beugel. Hieke is 21 maanden. Hieke heeft het tuigje nu alleen nog om als valpreventie. Toen de beugel er nog inzat wilde ze wel eens gaan staan, en probeerde er dan ook uit te klimmen. Dat lukte met tuigje zeker niet. Omdat ze het toch bleef doen hebben we nu dus de beugel eruit, maar Hieke is dus al een flink stuk ouder!




Ik vergat er bij te schrijven dat die kleine van mij een spreidbroekje aan heeft. Hierdoor kan ik de hoek niet maken im haar in de stoel te wurmen (als de beugel erin zit). Vandaar dat ik aan gebruik van tuigje zonder beugel dacht. :mrgreen:

Maar Wienix het was eigenlijk jouw topic. (Sorry hoor!)

Ben jij er al uit hoe jij het gaat oplossen?

@jos wrote:

Ik vergat er bij te schrijven dat die kleine van mij een spreidbroekje aan heeft. Hierdoor kan ik de hoek niet maken im haar in de stoel te wurmen (als de beugel erin zit). Vandaar dat ik aan gebruik van tuigje zonder beugel dacht. :mrgreen:


Ooohhh vandaar… ik wist niet dat Amber een spreidbroek heeft.

@Sis wrote:

@jos wrote:
Ik vergat er bij te schrijven dat die kleine van mij een spreidbroekje aan heeft. Hierdoor kan ik de hoek niet maken im haar in de stoel te wurmen (als de beugel erin zit). Vandaar dat ik aan gebruik van tuigje zonder beugel dacht. :mrgreen:


Ooohhh vandaar… ik wist niet dat Amber een spreidbroek heeft.




Hihi… dat verklaard idd een hoop…



Sis, ik wacht heeeel geduldig op foto van Hieke… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Sis, ik wacht heeeel geduldig op foto van Hieke… :mrgreen:




Ok, poging 1… ze is zo snel dat ze al halverwege is als ik eens aan het filmen ga. Of ben ik te langzaam? :mrgreen:



we hebben hier nog een Stokke tuigje liggen. ik vond het ook niet zo’n superding :oops: maar als iemand graag het echte Stokke tuigje erbij wil hebben: PB even voor een prikkie :wink:

creme kleurig trouwens, heel neutraal

Hihi Sis… owww wat leukk… ik vind het zo’n prachtmeiske… ja ze gaat heel netjes, rustig zitten he, en dan nog 2x ‘plof’ ‘plof’ :mrgreen: :thumbup:

Wel jammer dat ze een burka moet dragen met smiley face erop… :hand: :wink: :stuck_out_tongue:

@faizaa wrote:

Wel jammer dat ze een burka moet dragen met smiley face erop… :hand: :wink: :stuck_out_tongue:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Sis wrote:

@faizaa wrote:
Wel jammer dat ze een burka moet dragen met smiley face erop… :hand: :wink: :stuck_out_tongue:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:






:wink:

hier stokke-tuigje en voetenplankje op juiste steun-hoogte. Hij gaat wel staan, maar door het tuigje kan hij niet uit de stoel komen. Zit het tuigje wel goed dan?

Nou na wat weekjes wennen; ze gaat wel staan, maar kan idd niet meer zo ver komen en er niet helemaal uit als ze zou willen. En het afzakken is soms nog, volgens mij gewoon omdat t een smal miepje is. Ik heb wel de bandjes nu iets strakker gezet, dus dat scheelt al wat. Had m vandaag weer een keer zonder tuigje in gebruik en merkte toch echt dat t met tuigje beter gaat en ze meer zit. Zodra dat tuigje af is gaat ze steeds staan.



Dusse, het is helemaal goed zo!



Thanks voor alle reacties!