Hoi,
Volgende week ben ik jarig en ik twijfel nog een beetje wat ik zal vragen, een staafmixer of een blender. Ik had een staafmixer maar die werkt niet zo heel goed (ligt aan het apparaat hoor), dus toe aan iets anders.
Nu lees ik hier ook wel eens dat mensen een blender gebruiken.
Daarom mijn vraag:
Wat vinden jullie het handigst om babyvoeding mee te pureren?
Voor- en nadelen van zowel staafmixer als blender?
Groetjes Renate
Ik vind persoonlijk een staafmixer veel handiger…
Heb die blender al meer dan een jaar in huis en gebruik dat dingen zelden.
En als je geen vaatwasser hebt wat een afwas zeg van die blender!
Staafmixer hup onder de kraan en het is weer schoon.
En die van mij doet het prima !!
Staafmixer doet het ook beter.
Bij de blender heb je wat meer vocht nodig voordat ie hem echt heel fijn pureerd soms zit ie te draaien en doet ie gewoon niets dus met extra vocht dan doet ie het wel weer :S.
Dus vind een staafmixer 10 x handiger.
ik heb ook een staafmixer
Ik ramde de staafmixer altijd door haar prakkies…hartstikke handig.
schoonmaken was ook een piece of cake:
Even bodempje heet water in de gootsteen, staafmixer aan en door het water bewegen…schoon en dus klaaarrrrr :mrgreen:
Ik nam 'm trouwens ook mee op vakantie/weekendjes weg! Ik neem aan dat een staafmixer minder ruimte inneemt dan een blender 8)
Ik heb een staafmixer en een blender, het makkelijke van een staafmixer vond ik dat je hem even in de pan kon zetten, hij makkelijk schoon te maken is en je hem ook makkelijk mee kan nemen. Ook kan je er makkelijk kleine hoeveelheden mee pureren.
Hier ook een staafmixer.
Heb afgelopen week een nieuwe gekocht, omdat ik hem onhandig schoon te maken vond. Je kan dat ding moeilijk met stekker en al onder de kraan houden.
Nu heb ik er eentje waar ik de staaf vanaf kan draaien en hem goed af kan soppen.
Er zit een maatbeker bij en een hakmolen die je er ipv de staaf op kan zetten, en ook een garde die je dus op die manier kan bedienen.
15 euro bij de Hema, ik vind hem fijn!
staafmixer :thumbup:
Hier ook een staafmixer adept :thumbup:
keukenmachine het werkt prima,maar idd wat een afwas heb je er van :thumbdown:
Bedankt voor jullie reacties :thumbup: .
Geloof dat het toch maar weer een staafmixer wordt.
Groetjes Renate
blender!! ik heb kleine cupjes bij mijn blender, zodat ik niet de grote telkens schoon hoef te maken! dus een bleder met kleine cupjes!
ik heb beide, maar vind de staafmixer veel handiger!
Je kan dat ding moeilijk met stekker en al onder de kraan houden
:think: , dat doe ik dus wel...ik doe water in de gootsteen en doe 'm aan en dan maakt 'ie zichzelf schoon 8)
(heb wel een stopcontact vlakbij, dus de stekker zelf wordt niet nat)
Maar dan kan ik hem niet makkelijk op zijn kop houden.
Ik spoel hem graag ook nog even af met het snijoppervlak naar boven.
Maar voorheen deed ik het inderdaad net als jij.