sta in branddddddddddddd

hoi hoi



Ik heb het de laatse weken zo ontzettend warm zeg! Niet mormaal meer.

Zoals nu zit ik ook in alleen mijn ondergoed achter de pc!

Ik loop merendeel van de dag in een hempie rond.

Zweet bij minste of geringste.

Kom haast kliedernat (lichtelijk overdreven) uit bed zetten s morgens!

Heb soms ook echt van die opvliegers lijkt het wel.

Herkent iemand dit en weet iemadn hoe het komt??

ben natuurlijk net vanmorgen naar verlosk geweest,maar dan niet aan die vraag denken :wall: :wall: :wall:

Maar ja voor alles is een antwoord te vinden op kok,dus vandaar maar even mijn vraag.



groetjes

Komt me niet bekend voor, maar ja toen ik zover was als jij nu was er vorig jaar een hittegolf, dus ik had het sowieso wel warm :wink: Ik zou gewoon nog even bellen met je vk om het na te vragen. Als je je daar beter van voelt en hoort dat het bij anderen ook voorkomt is dat toch helemaal niet gek?

heb je gelijk aan,maar dacht misschien ben ik dan vanavond al wel weer gerust gesteld als er meer meiden op kok hetzelfde hebben.

En als ik hier verder niet wijs wordt dan bel ik idd wel even met de verlosk :wink: :wink:

Ik heb daar ook heel erg last van gehad… Hoort er gewoon bij!!! (ik had wel t voordeel dat t toen koud was…)



Had hub het koud, zette ik de buitendeur open omdat ik het zo warm had… Leve de hormonen…

Had ik tijdens de zwangerschap van Rick ook…liep in de winter met korte mouwtjes…Heb er deze ronde veel minder last van, maar we zijn er nog niet he? :mrgreen:

ik had zelfs dat ik het vandaag opeens heel warm kreeg en dat het even door mijn hoofd schoot: ik zal toch niet zwanger zijn :mrgreen:



Voor mij is het dus onlosmakelijk met zwangerzijn verbonden. niks om je druk over te maken, wedje dat de vk hetzelfde zou zeggen? :wink:

ik heb er ook erg last van… de hele zwangerschap al… en dat is erg lastig met een man die het snel koud heeft en dan flink de kachel aan wil

Hoihoi,

Hier nog zo’n zwetertje hoor!

Als ik niks doe gaat het goed, maar gisteren moest ik wat dingen kopen en vooral mijn voeten (en billen :oops: ) werden nat van het zweet…

Ik had inmiddels al begrepen dat dat door de hormonen kan komen…

Lekker relaxed doen dus dit weekend, want het wordt warm!!

Ik kon ook ineens mijn enkels niet minder vinden!!! En ik vorige week nog: vocht vasthouden?! Geen last van… Tja!!!

Nou gelukkig meer mensen die er last van hebben. Dus geen ongewone klacht. Nou dan neem ik het maar voor lief. We moeten nog wel even,maar alla.

Ja enkels waar die te vinden zijn,moet zeggen dat ik dat vanmorgen ook dacht. Terwijl ik gisteren alleen vocht vast hield in mijn vingers.

Maar goed ik doe in ieder geval rustig aan het weekend!

Dank je wel voor de antwoorden meiden :-*