je moet ook gewoon gaan kijken hoor, maar nu weet je van tevoren wat je een klein beetje kan verwachten. niet dat je overenthousiast erheen gaat en dan een domper krijgt
nee we moeten gewoon goed gaan kijken en als we die kant opgaan en er dan toch zijn kunnen we gelijk de campings in de buurt bekijken :thumbup:
viel mij toch al op dat de campings nogal dicht op elkaar liggen overal (weet alleen niet meer hoe ik dat voor elkaar kreeg met opzoeken dat ik alle campings zag :roll: )
je hebt daar in de buurt
grote
het haasje
linberg park
middel
heidelust
mastendol
je kan kijken op gilze-rijen.eigenpagina. nl
daar staan er vijf
Ik heb het ook weer gevonden als je bij maps.google campings intype kleurt Nederland rood van de hoeveelheid campings hahahaha :thumbup:
gisteren aan Luna verteld dat we opzoek gaan naar een camping en caravan zij helemaal blij
zegt ze dan moet je bij naam vriendinnetje dat is een mooie camping en dit en dat hahahaha ze was er helemaal vol van :inlove: :thumbup:
zal vandaag eens aan die moeder vragen wat er zo geweldig is aan hun camping het is alleen helaas een seizoens camping en niet een heel jaar door camping…
@Maxime wrote:
Wat wil je met je stacaravan? Ga je hem ook verhuren? Want dan is het best het overwegen waard iets meer aan een camping te spenderen; dat haal je er nl. makkelijk uit.
Zou ik even navragen bij de receptie, want dat mag niet op alle camings.
Bij ons op de camping mag het bv. niet.
Wij zitten in Wallonie, voor ons 1 uurtje rijden.
Wij hebben er eerst 2 jaar gestaan in een stacaravan van vrienden van ons.
Dus wij hebben ook eerst uitgeprobeerd.
Succes met zoeken!!
we gaan zaterdag hopelijk 4 caravans bekijken op dezelfde camping
1 hopen we op maar die heeft zaterdag al een bezichtiging
en dan kijken bij de receptie of er nog andere caravans te koop staan niet te duur
bij de linberg of toch een ander park?
een ander park bij het vriendinnetje van Luna
gaan er zaterdag kijken naar het park en de caravans Luna is helemaal blij hahahaha maar goed misschien gaat helemaal niet door als we het park echt helemaal niks vinden maar goed we zien wel is natuurlijk wel een klein plus puntje als je al mensen kent op de camping dan ergens helemaal nieuw binnen komen :shifty:
juist ja dat is echt wel fijner.
wij staan op de camping waar mijn ouders ook staan en ik ook 16 jaar mee naar toe ben geweest. dus ik ken een hoop mensen daar. is alleen maar gezellig hoor
We hebben een caravan gekocht :dance: moeten hem van de week alleen nog even overschrijven :thumbup:
Leuk zeg een caravan! Gefeliciteerd met jullie nieuwe vrije tijds stekkie :lol: :thumbup:
Wij zitten er ook wel eens aan te denken, een caravan bij mijn moeder in de buurt. MAar eerst verbouwen hier :thumbup: En dat staat op de planning voor 2015/2016 dus we moeten nog járen geduld hebben.
wow idd geduld hebben
zoveel geduld heb ik nooit hoor :shifty:
wij zitten hier eigenlijk nog midden in de verbouwing maar ik heb gezegt volgend jaar (januari) ga ik wel weer verder kijken nu doe ik voorlopig even helemaal niks meer :thumbup:
ik heb liever een nieuwe keuken en een stuk erbij aan beneden dan een caravan. En Siem, ach die snapt het toch nog niet de eerst komende jaren. En we kunnen nu nog makkelijk slapen bij mijn moeder (woont 100 km verderop) met meerdere kindjes gaat dit wat lastiger worden dan zou een caravan wel fijn zijn. En zelf kwam ik jaren op dezelfde camping en vond het als kind geweldig!
Maar we hebben flinke lekkage gehad en zit nu een nooddak op de berging en dat moet echt vervangen worden. En dan praten we niet over een paar duizend euro maar over tienduizenden euro’s, als we meteen alloes aanpakken beneden dan. :mrgreen: Ja en daar moet voor gespaard worden :oops: Werk niet meer zoveel dus gaat een stuk minder hard. MAar dan is alles wel af, het hele huis hebben we dan verbouwd, van zolder tot berging :dance: Na 10 jaar :lol: :lol:
Ja en dan hebben we weer geld ‘over’ voor leuke dingen :thumbup:
Maar snap wel dat je het nu even niet doet, verbouwen. Ik heb ook gezegd met een baby wil ik geen verbouwing in huis. Kind heeft slaap en rust nodig. En jij zit ook met 3 kindjes, zal ook wel heftig zijn als je dan gaat verbouwen.
ja ik wil volgend jaar de hele beneden verdieping aanpakken vloer eruit nieuwe erin nu niet eens fut voor maar de ideeen zijn er al wel :thumbup: 8)
gefeliciteerd wat leuk. ik weet heel goed hoe dat voelt.
lekker je plekje van maken.
wel even een caravan verzekering afsluiten he wordt vaak vergeten niet handig bij Brand oid. wij hebben hem van unive voor 8 euro per maand
Ah ja zal eraan denken :thumbup:
morgen avond gaan we hem op onze naam laten zetten :dance: