Spullen voor een prinsessenkamer

Hallo,

Ik doe even een operoepje hier voor mijn nichtje Jalisa.

Volgende maand gaat ze verhuizen ze komt vlak bij me te wonen :mrgreen:

Ze wil heel graag een prinsessenkamer maar haar papa en mama hebben het op het moment niet erg breed en dan de verhuizing er nog bij.

Heeft er hier nog iemand leuke spulletjes om een leuk prinsessenkamer te maken gratis of tegen een leuk prijsje. Ze word in december 3 jaar.

Esmie

Helaas, mijn meisje is zelf nog een prinsesje.

Maar ik heb wel tips.

Ik heb op marktplaats voor 15 euro een ouderwetse kaptafel met spiegel gekocht, en deze met een stuk of 3 spuitbussen van de action zilver gespoten. Is erg mooi geworden! En niet duur.

De lamp heb ik bij de Xenos gekocht, en was een verjaardagskadootje, die was wat duurder, maar maakt een kamer snel “prinses” een kroonluchter in alle kleurtjes van de regenboog.

Muur stickers van vlinders op de roze muur en een bloemenlampje van ikea in het roze boven haar bed. En uiteraard een roze klamboe boven haar bed…

Ok bedankt voor je tip :wink: kunnen we vast wel wat mee.

op MP zie ik inderdaad ook heel veel staan, voor duurdere en goedkopere prijzen :thumbup:

Hier ook nog een prinsesje, maar ik haal vaak bij Zeeman daar hebben ze voor een paar euro kussentjes, fleece deken, canvas schilderijtjes grote/muurstickers en ook wel klein spul als boekjes/lipgloss/stickertjes/bekers etc. Meestal zo rond de 2 tot 5 euro.

groet, Mouse

Ik weet niet wat voor bed ze heeft maar op het roze/wit geverfde peuterbedje van mijn dochter, heb ik fuchsiaroze glittervlinders en bloemen geplakt, gekocht bij de Xenos en ze was er dolblij mee :inlove: Ik geloof dat ze nog geen euro kosten, maar meer dan 3 kan het zeker niet zijn ! Nog een tip; print een mooie prinsessenkroon uit op papier en plak deze met behanglijm op een kast oid. Of maak er een sjabloon van en tamponeer of schilder het op de muur/deur/kast/bed etc. Bij de Action heb ik voor een paar euro een spiegel gekocht in de vorm van een kroon en die boven haar kaptafeltje gehangen…

Succes!

oh ja bij de action of big bazar :thumbup: