Spuitpoep na BMR prik

Jasly had gister 4 keer gepoept,

Het was erg dun en doorzichtig met stukjes erin (sorry voor de details maar misschien herkent iemand dit)

Ze poepte zelfs s’avonds laat en vanmorgen was het weer zover,

En toen we net weer thuis kwamen was het weer,

Ze heeft geen last van dr buik ofzo,

Ze had vorige week maandag haar Menc en BMR prikjes gehad,

Van de Menc prik had ze 2 dagen verhoging van 39,2 graden en hoesten en niezen,

Sindsdien is ze ook heel erg overdreven hangerig en wilt alleen maar bij mij zijn, Sinds gister is dat spuitpoep begonnen,

Ik ben niet van eten of drinken verandert ofzo,

Verder is ze wel heel vrolijk en gezellig,

Maar ik zie ook geen tandjes komen ofzo…

Van onder is haar vagina tot haar anus ook heel erg rood,

Het lijkt wel geirriteerd, Vind het zo zielig , want met schoonmaken/ verschonen heeft ze erg last,



Heeft iemand tips of advies?



In ieder geval bedankt!!



Groetjes Jeanette

Het hoesten + niesen + spuitpoep + knalrode onderkant hebben we hier gehad toen Kevin even denken… 1 jaar en 3 maanden was. Het waren een pittige 2 weken van 2 tot 6x per dag zulke poep (op de ergste dagen billen schoonwassen in het aanrecht, 6x badje werd me te veel), af en toe spugen, minder eten en drinken (en een sjagerijnig mannetje, logisch).



Hier was het een combinatie van een of ander virus (snotverkouden & verhoging) én tanden én kiezen die doorkwamen. Maar dat zagen we ook pas achteraf.



Die prikken lijken me (te) lang geleden, zou eerder denken aan een virusje. En dan ook aan tandjes / kiesjes.

De klachten na de bmr-prik treden doorgaans 5 tot 12 dagen na de prik op, dus dat zou best de oorzaak kunnen zijn, wellicht in combinatie met tandjes?



Hier ook exact een week na de prik koorts, rode vlekken, en hangerig.

Hoi meiden



Bedankt voor jullie reactie,

Ik ben vandaag toch maar naar de huisarts gegaan

want het werd echt roder en pijnlijker.

De huisarts adviseert sudo creme , maar ja dat gebruikte ik al,

Niet bij elke verschoning want volgens mij zou dat ook wel meer gaan irriteren,

Zij wist niet precies wat er was, Bij een BMR prik hoort er geen diaree/spuitpoep te komen en ook geen geirriteerde onderkantje,

Dat irritatie komt weer door de diarree, maar ik verschoon Jasly erg vaak en ik zie haar altijd poepen dus verschoon altijd gelijk na het poepen,

Ze is heel erg hangerig,

Ik zie nogsteeds geen kiesjes,

En ze is niet uitgedroogt ofzo, alles zag er goed uit en het is een vrolijke dame, dus lijkt me sterk dat ze een virus heeft,

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden,

Misschien moet ik maar even afwachten,

Maar het is zo zielig als je kleintje pijn heeft vooral met verschonen want dat is toch iets wat je dagelijk vele malen doet,

iig bedankt!



groetjes Jeanette

Waarschijnlijk zijn het de tanden en of kiezen. Jaydin heeft nu ook last van spuitluiers en kapotte billen. Juist totdat je de kiezen of tanden ziet hebben ze het meeste last. Als ze eenmaal zichtbaar zijn dan niet meer…

Sterkte!

voor de rode billetjes bestaat er ook billetjesspray van Zarqa. Wel een beetje duur, maar dat spray je er zo op en dan hoef je het ook niet aan te raken. En het verkoeld meteen.