mijn meisje spuugt nogal, vaak 1,5/2 uur na de voeding nog en geen mondje, maar ze is dan helemaal nat als ik er niet op tijd bij ben :?
ik dik haar voeding al in met JBM 3 scheppen en ze krijgt nutrilon omneo, we houden haar na de voeding een kwartier, soms langer rechtop, maar dat helpt alleen voor dat moment…
zou ik nog meer jbm kunnen gebruiken, of zou dat teveel zijn?
ik ben zo bang dat ze daar weer last van gaat krijgen
Wij gebruikten altijd het maximale aantal scheppen van de JBPM (8 scheppen op 200 cc dacht ik, is al een tijd terug dus weet het niet meer precies). Volgens anderen was het net lijm. Met een goede speenmaat kreeg hij het er wel altijd uit. En een klein beetje minder in de fles resulteerde standaard weer in spuug en huilsessies.
Kwestie van uitproberen denk ik.
@Smurf78 wrote:
Volgens anderen was het net lijm.
haha ik zeg dat ook altijd, het is net behangplaksel
ok dan ga ik het langzaam ophogen, morgen eerst maar een schepje erbij proberen, kon jou kleintje toen nog wel normaal poepen?
@schaap wrote:
@Smurf78 wrote:Volgens anderen was het net lijm.
haha ik zeg dat ook altijd, het is net behangplaksel
ok dan ga ik het langzaam ophogen, morgen eerst maar een schepje erbij proberen, kon jou kleintje toen nog wel normaal poepen?
De dosering van jbpm is een poosje terug veranderd, dus ik zou niet zomaar gaan ophogen richting 8 scheppen! Ik weet niet wanneer smurf het heeft gebruikt, maar toen wij begonnen met jbpm gebruikten wij ook 8 scheppen, met de nieuwe verpakking (anderhalf jaar terug?) voor dezelfde dosering 2 schepjes geloof ik.
1 a 2 per 100ml
ik ga vandaag 4 schepjes proberen, dat is het max op een voledige voeding dan
Klopt ik had nog de oude verpakking. Wij hielden ons aan de beschrijving en dosering op het pak.
tot nu toe gaat het beter, nog bijna niets gespuugt, maar ik juich nog niet te vroeg, want meestal is het s`avonds het ergste met spugen