Sem is vanochtend vroeg begonnen met spugen en is echt een dood vogeltje. Hij spuugt ook alleen maar helder slijm, om 11.00 uur was het echt even gal, verder alleen maar dat slijm. Hij heeft net voor het eerst een half bekertje water op en nu slaapt hij weer dus dat zal er als hij wakker wordt wel weer uit komen (hij wordt steeds wakker omdat hij moet spugen). Hij had wel een plasluier, maar niet heel veel sinds gisteren 19.00 tot net 13.00 uur nog niet eens half vol. Temp is 38.3.
Nou heeft hij vorig jaar ook een flinke buikgriep gehad en zat al heel snel tegen uitdrogen aan (2 dagen met hem op de SEH gezeten) en omdat hij een hoop meds slikt, die ik er dus nu niet in krijg omdat het allemaal met water verdund of in yoghurt of zo moet, wil ik ook niet te lang blijven lopen… maar ik wil ook niet zo’n hysterische mama zijn die bij de eerste de beste kik al aan de foon van de dokter hangt…
Ik zit nu te denken om morgen anders maar even te bellen als het niet verbeterd, wat vinden jullie?
volg je gevoel!! Als jij vind dat je moet belen vandaag dan bel je vandaag! Als je het nog aandrufd om de nacht aan te zien, dan doe je dat en bel je morgen…Beterschap voor je kleine mannetje!
de werkdag van je ha is bijna om dus ik zou nu dan bellen. Anders twijfel je vanavond over de hap en de nacht duurt dan eindeloos…
waarom zou je niet nu gewoon bellen? Daar is de ha voor en beter een keer teveel gebeld dan te weinig. Leg hun het verhaal voor en laat de professional beoordelen.
Verder kan ik weinig toevoegen aan claudia en lydia.
Toch maar gebeld en geweest. Moet ORS gaan geven (dat stond al klaar) ze vond hem er erg ziek uit zien als het niet beter gaat morgen moet ik weer terugkomen… ze denkt iets van een koutje? Maar daar kan ik dat spugen niet zo bij plaatsen…
Goed dat je gegaan bent en beterschap voor de kleine schat :hug:
Hoe is het nu?
Dinsdag ochtend wilde hij gelukkig weer drinken wel nog die hele nacht met hem op geweest van het spugen. Dinsdag had hij oorpijn dus veel huilen maar vandaag is hij weer helemaal zichzelf gelukkig!
beterschap