spugen...

zoals het onderwerp al zegt: ons sophie spuugt de laatste tijd enorm veel…

zowel bij drinken, haar flesje als haar groenten.

het is niet zo dat er alles uit komt, maar aangezien ze de hele dag door wel wat spuugt, is het erg vervelend. Voor haar omdat ze steeds onder zit/nat is, maar ook voor mij aangezien ik de dweil mar voortaan in de keuken heb staan. (maar dat nemen we voor lief, vind het voroal voor haar zo vervelend…)

weet iemand of dit van de tandjes kan komen? ik weet wel dat ze daarvan gaan zeveren, maar spugen heb ik nooit gehoord.

En op het cb zeggen ze alleen maar: dat komt doordat ze zo beweeglijk is… tja, daar heb ik niet veel aan natuurlijk!

iemand tips?

Heb je al eens nutriton geprobeerd? Dat kan door de fles en dat kan t evt verminderen. Hier hielp dat een tijdje heel goed. Verder evt bed hoofdeinde iets omhoog als ze t in bed ook doet, wat rechtop drinken en daarna ook een minuut of 10 rechtop houden. Verder langzaam laten drinken.

Uhm…had geloof ik nog iets maar ben ik even kwijt…

Emma spuugt sinds ze ooit spruw heeft gehad met 5 weken en zeveren doet ze ook al sindsdien, maar geen tandje te zien. Dus geen idee of spugen bij tandjes horen kan.

Ik vind t ook irritant en ze vind t zelf vies smaken(en mama ook, die zure lucht en steeds weer onder de vlekken)

Ook hier zegt t cb door de beweeglijkheid, maar ook als ze rustig ligt spuugt ze wel eens.

Succes ermee!

bij ons helpt de nutriton ook goed en idd even rustig houden na het voeden,maar ze heeft nu handjes en voetjes ontdekt dus dat rustig houden zit er niet in nu :lol: