Spugen door Infacol?

Titel zegt het al, hebben jullie ervaring met infacol en spugen? S is geen spuger. Wel veel last van krampen dus vandaag infacol gehaald. Nu 2 keer gegeven en zonet kwam er een complete voeding uit, met veel kracht. Leek wat op projectielbraken… Kan dit komen door de infacol?

Wat gek zeg! Hier weken infacol gebruikt maar geen gespuug.

Naja wel gespuug maar dat kwam door te gulzig drinken, doet s dit toevallig ook?

nee ze drinkt mooi rustig. Het leek trouwens eerst ook of het spugen niet lukte, eerst enorm kokhalzen en toen opeens grote golven…

hier wordt zowiezo gewoon al veel gespuugt, maar ik heb nooit gemerkt dat ze extra spuugde van de infacol

bij de oudste hebben we het trouwens ook gebruikt en ook niet het idee gahd dat ie daarvan spuugde



misschien anders testen door het niet te geven , als ze alsnog spuugt ligt het niet aan de infacol, spuugt e niet en geef je weer, kijken of ze dan weer spuugt





het zou kunnen dat ze het vies vind en daarom gaat spugen :think:

Iris ging er ook meer door spugen.

Lune spuugde niet ook niet met infacol

Jep Floris spuugde wel (niet heel veel overigens) door de Infacol toen ik ermee stopte (het hielp toch niet en het spugen vond hij zelf heel vervelend) hield ook het spugen op. De krampjes hebben nog heel even geduurd en waren een klein weekje later ook over.

Hier hadden we iig veel meer baat bij het rechtop houden na een voeding, het hoofdeind van het bedje iets omhoog zodat het zuur wat meer op de plek bleef. :thumbup: En eigenlijk mss wat tegenstrijdig maar Floris vond tijdelijk de maxi cosi fijner dan zijn wandelwagenbak om in te liggen in de woonkamer. Juist omdat daardoor de maaginhoud op de plek bleef.

maxicosi is hier huilen, geen idee waarom. Verkleiner en voetenzak er al uit gehaald maar ook dat helpt niet echt. Bij rijden in de auto is ze soms wel stil, maar huilen doet ze ook dan nog regelmatig in dat ding…

Rechtop doen we, ben er nu achter gekomen dat ze het liefste op haar buikje ligt. Dan ook minder last van de krampen. Leggen haar nu overdag wel op dr buikje, maar 's nachts niet, eerst afwachten of ze hd ofzo heeft (zit in familie).

Wel cinababy gekocht… maar eens kijken of dat bij haar wel werkt, bij tl niet. Infacol is in ieder geval in de prullebak, doodeng hoe ze deed!

Ik weet niet of je bv of fv geeft, maar hier hielp nutrilon omneo goed tegen de krampjes.

bv idd

hier hielp het idd ook op haar buik liggen tegen de krampjes (ze is ook een buikslaper geworden), cinababy wil ook nog eens werken…



probeer haar buikje zachtjes te masseren met de klok mee of fietsbewegingen met haar beentjes maken, dat wil ook vaak helpen tegen krampjes



succes :-*

Het kan ook zijn van iets dat jij eet/drinkt…hier ging met BV alles redelijk goed, krampjes ook te overzien, maar wanneer ik chocola had gegeten: foute boel! Spugen en huilen/huilen/huilen…



Infacol wel eens 2 dagen geprobeerd, maar geen verbetering van gemerkt, dus mee gestopt destijds. ABC dophilus hoor/lees ik goede verhalen over, maar is niet in NL verkrijgbaar voor zover ik weet, wel net over de grens in DL.

Nou hier ook hoor, meer spugen door Infacol. We zijn een tijdje geleden gestopt en net weer begonnen en het spugen wordt veel erger. Eerst een mondje vol, nu een paar cc wat weer terug komt. Gaan hier ook maar eens wat anders proberen… :?