even een vraagje.
gisteren heb ik overgegeven en het was best zwaar en pijnlijk.
toen ik daarna naar de wc ging had ik een beetje rose achtige wc papiertje in me hand.
kan dit komen omdat het overgeven zo zwaar en moeilijk pijnlijk ging?
of is dit erger ?
tis moeilijk te zeggen… maar zolang je geen helder rood bloed verloor… zou ik niet meteen het ergste denken…
hier een vaste overgever deze zwangerschap… afentoe spierpijnen door heel mijn lichaam… zou het ff in de gaten houden of het niet gepaard gaat met krampen…
er kan een adertje gesprongen zijn bij je baarmoedermond door de druk en kracht je hebt gezet met overgeven.
ik heb helemaal geen krampen. en ik was vrijdag al naar de dokter gegaan vanwege een roseachtige wcpapiertje en die zei dat er een wondje zat maar niet in de buurt van het kindje. dus daar dacht ik ook gelijk aan misschien dat dat weer opengegaan is.
bedankt voor jullie reactie’s :-*
gelukkig!!!
tis een onzekere periode he … hier ook bij iedere krampje altijd ff zoiets ja maar wat als… vind me zelf afentoe zo een muts hahahah
heb ik ook ja soms voel ik me echt een aansteller dan als er niks is hahaha maar bij elk pijntje ben ik zooo bang en denk ik zie je nou wel dat ik weer te vroeg gejuigd heb ahah. maar ik denk dat we gewoon moeten afwachten afwachten afwachten best :silenced:
succes met je zwangerschap
jaa wachten idd… ben blij als ik me 12 weekjes weer gehaald heb:-)
jij ook heel veel suc6 met je zwangerschap
meiden das heel normaal hoor !! had ik ook !! en zie me banner
t komt helemaal goed ! :-*
thank you :-*