spruw medicatie (wanneer kan ik Bepanthen smeren?)

de BV is dit keer ook weer geen roze wolk, maar Clint gelukkig wel net als zijn grote broer Brent :inlove:



gelukkig liggen m’n tepels nu niet open en heb ik ook geen borstontstekingen gehad, hoop dat dit me deze keer bespaart blijft



maar de kloven zitten er wel en Bepanthen gaf echt verlichting



maar nu hebben we spruw en smeer ik na de voeding Daktarin op m’n tepels (Clint krijgt iets anders)



ik mis nu wel de Bepanthen… kan ik dat ook gebruiken?



hoop verder dat die spruw medicatie snel werkt, bij Clint lijkt het al beter te gaan maar bij mij voelt het nog als naalden in m’n tepels tijdens en na het voeden



bedankt alvast voor alle adviezen en hulp!

Hier heeft tijdelijk het gebruik van een tepelhoedje goed geholpen. Maar ik heb bepanthen en daktarin gewoon afgewisseld ook.

Juudje, dank je voor je reactie, dat afwisselen ga ik ook gewoon doen. Tepelhoedje gebruik ik inderdaad af en toe ook, soms even de eerste 10 minuten en vaak alleen aan één kant.



Ben je er nu vanaf?

He getsie, spruw, had je juist een zorgeloze bv tijd toegewenst.

Ik smeerde eerst met daktarin en dan een half uurtje later met bepanten.

Werkte hier perfect.



Pijn verdewen bij mij na een paar dagen, maar wel langer doorblijven smeren hoor!!!

Ik ben er wel vanaf. Joris was er eerder niks meer te zien, de pijn bij mij bleef nog wel een tijdje. Ze zeggen bij de ha 2 dagen doorsmeren totdat de klachten zijn verdwenen, maar hier werd ergens gezegd 10 dagen. Dus ben nu nog 2 x per dag ons beide aan het behandelen. Ben veel te bang dat het anders terugkomt.

Jorien, het gaat al weer beter gelukkig, thanx :-*



Juudje, de kuur van Clint is op en het gaat goed maar ik blijf ook nog even daktarin smeren, 1x per dag vóór een voeding en verder blijf ik bepanthen gebruiken na elke voeding (verlicht echt en zo worden de kloven niet erger).



wat een verschil weer met afgelopen week :slight_smile: