Sprookjeshof zuidlaren

Morgen is ons zoontje jarig en willen we wat leuks met gaan doen, nu zaten we te denken aan de sprookjeshof zuidlaren maar is dat wel een leuk park… en vooral voor ons zoontje…



Dus ervaringen zijn welkom.

jaaaaaaaaaa doen!

Ja is leuk, als het maar mooi weer is. Maar dat wordt het ook geloof ik.



Er zit ook een sprookjesbos bij en dat vinden ze hier ook prachtig. Ze kunnen daar bij kleine huisjes op een knop drukken en dan wordt er door een “voorstelling” gestart met poppen.



Verder natuurlijk veel speeltoestellen buiten. En een kabelbaantje. 2 jaar tot een jaar of 7 is het een leuk park. Niet te groot, maar genoeg te doen en betaalbaar.



Ik weet niet of er nog meer kids van zijn leeftijd mee gaan, maar dan zou ik wel voor een één op één “oppas” zorgen. Dus bij elk kind een volwassene. Sommige dingen kunnen ze nog niet alleen (kabelbaan, bootjes op water en nog wat dingen).

Wij werden er 2 jaar geleden niet erg blij van, alles erg dicht op elkaar. Je moet voor heel veel dingen, zoals de bootjes nog extra betalen terwijl we de toegangsprijs al behoorlijk duur vonden. Wij vonden het erg prijzig voor wat je er voor krijgt. Niet leuk! sprookjeshof is erg oud, veel deed het niet :? Wij zullen er niet snel weer heengaan dus.

Geen aanrader als je het mij vraagt :thumbdown:

@Mama wrote:

Wij verder er 2 jaar geleden niet erg blij van, alles erg dicht op elkaar. Je moet voor heel veel dingen, zoals de bootjes nog extra betalen terwijl we de toegangsprijs al behoorlijk duur vonden. Wij vonden het erg prijzig voor wat je er voor krijgt. Niet leuk! sprookjeshof is erg oud, veel deed het niet :? Wij zullen er niet snel weer heengaan dus.

Geen aanrader dus als je het mij vraagt :thumbdown:




Vorig jaar deed alles het in elk geval. En ik vind het juist niet duur in vergelijking met veel andere parken. Eten en drinken is ook betaalbaar en … je mag ook zelf eten en drinken mee nemen. En hier hebben ze uren plezier gehad in het park. Ik vind het voor deze leeftijd juist erg fijn dat het kleinschalig is en alles vlak bij elkaar is.



En bijbetalen moest alleen voor de botsauto’s, bootjes en van die automaten die je ook buiten bij winkels hebt staan. Mijn kids mochten één keer in een bootje en één keer in een botsauto en dat was het. De rest was gratis en genoeg voor ze.

waarom ga je niet iets verder na drouwenerzand is 11.50 pp incl eten drinken ondbeperkt en leuk park wij gaan zoals het nu lijkt zondag erheen.

Of Nienoord in Leek?

@Mama wrote:

Wij werden er 2 jaar geleden niet erg blij van, alles erg dicht op elkaar. Je moet voor heel veel dingen, zoals de bootjes nog extra betalen terwijl we de toegangsprijs al behoorlijk duur vonden. Wij vonden het erg prijzig voor wat je er voor krijgt. Niet leuk! sprookjeshof is erg oud, veel deed het niet :? Wij zullen er niet snel weer heengaan dus.

Geen aanrader als je het mij vraagt :thumbdown:




Mee eens…Wij zijn een jaar of 2 geleden ook geweest en vond hjet erg gedateerd allemaal.

En om je een indruk te geven van hoe gedateerd:Mijn ouders vonden dat al toen wij nog klein waren :lol:

Nee,prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet kloppen. :thumbdown:

Dan is Nienoord denk ik inderdaad leuker!

Als je er bent zwaai dan even (als je een ronde kabouter op een fiets ziet met twee kabouterskindjes).



Wij gaan er ieder jaar minstens 2x heen, maar het ligt dan ook in onze achtertuin :wink: .

Wij vinden het juist erg leuk! Naast de speeltuin is er dus (logisch) een sprookjeshof en ook nog een kinderboerderijtje.

Er komt elk jaar wel weer wat nieuws bij en er wordt weer wat opgeknapt. Vooral de laatste 2 jaar is er veel veranderd vind ik.

Nu zijn ze er ook nog een mega indoor speeltuin bij aan het maken.



Vroeger bestonden er nog abonnementen, en dan kreeg ik er altijd een voor mn verjaardag, ging ik vaak 's middags na school of in 't weekend even spelen. Nooit last gehad van dat het gedateerd was of dat iets het niet deed…



En alleen voor de bootjes en de auto’s/brommers, graafmachine, enz, moet je een euro betalen, en dan mogen ze 2x wat doen van me.

Ja, Drouwenerzand is leuk!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Gaan wij zomers wel een paar keer heen! :wink:



Nienoord is ook wel leuk!!

Kan je ook zwemmen :dance:

Net wat Marite al zegt: de laatste jaren zijn ze alles flink aan het opknappen. Eind april gaat de indoorspeeltuin open. Wij gaan er dit jaar denk ik ook nog wel naartoe.

Wij hebben onze bruiloft er trouwens ook gegeven in 2005. Toen wij foto’s aan het maken waren, konden de daggasten lekker het park in met de kinderen.