Sprookjesfeest...

A.s. dinsdag vieren alle juffen van het kdv hun verjaardagen en mogen de kinderen verkleed komen, passend in het thema: sprookjes.

Nu ben ik echt héééél erg creatief :liar: NOT.

Voor Bo heb ik een kabouterpak bij de speel-o-theek geleend, maar daar hadden ze niks in Nikkie haar maat.

Ik heb echt geen enkele inspiratie…dus al mijn hoop is op jullie gevestigd :mrgreen:

Hebben jullie makkelijk uitvoerbare ideeen om Nikkie als een leuk sprookjestypetje naar het feest te laten gaan??

Alvast bedankt voor het meedenken!

Roodkapje?

Rood rokje, wit truitje en rood kapje?

Met mandje?

Als het meisje uit ‘De sterrendaalders’? Gewoon een wit t-shirt dat een paar maten te groot is als ‘jurk’ aan doen en daar plak je dan sterren op(stickers uit de winkel of zelf uitgesneden en met aluminiumfolie beplakt :wink: )

Met een gewone mooie jurk/rokje&topje/een mooi versieerd topje van jou en een zelgemaakt kroontjelijkt ze ook meteen op een princes of zet haar zo’n zelfgemaakt hoedjeop daabij een zelfgemaakte toverstafen het wordt een fee…

Moet ik nog doorgaan :wink:

Blauw gekleed, blauw geschminkt gezicht en gouden kettingen = de geest van Aladinn :wink:

Bedankt voor jullie meedenken!

Het wordt Roodkapje…met enige variatie. Ik had nog een rood/wit geruit stukje stof liggen. Dus het wordt Roodwitkapje! Moet kunnen toch? Ik heb van zolder nog een rood mandje opgeduikeld, dus het is straks helemaal af!

Op naar het feest morgen (ik ben benieuwd hoe lang dat kapje op blijft :think: )