Sprookjesfeest gehad op school

Enne ik heb wat bij het showforum gezet :smiley: :smiley:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=752031#752031

O Judith, ik zag trouwens net dat de foto’s nu allemaal op de website staan van de Standerd (jeetje hij heeft ze er alle 137 opgezet :shock: :shock: )

ik heb net de andere fotos ook bekeken en het ziet er echt heel gezellig uit allemaal. Toch goed dat er zoveel ouders op te porren zijn om mee te doen… want er is veel geknutseld en er waren ook veel begeleidende ouders…



vind dat toch wel heel leuk hoor dat er zoveel enthousiasme is bij het team en de ouders…

Ik vond het idd ook waanzinnig leuk en idd al die ouders, behoorlijk veel vond ik hoor, die hebben geholpen op wat voor manier dan ook. Er zullen best veel dingen zijn die hergebruikt worden, ik geloof dat het een 4-jaarlijks terugkerend thema is, dus over 4 jaar is het weer sprookjesfeest.

Vorig jaar vond ik het ook zo supergezellig, volgend jaar maar weer denk ik he!!

yep volgend jaar doe ik weer mee… dan zit willemijn in groep 1… emma is dan groep 3 dus die zal dan wel op schoolreis gaan…

Ja dat gaat zij op schoolreis.



VOlgend jaar met het kleuterfeest dan zit Ruben in groep 1 (sinds febr 2007) en Tiemen dan nog net in groep 2 :smiley:

ik lees het al; jullie hebben bijna nog meer lol gehad dan de kids zelf :mrgreen:

ja hahahaha en daarna terwijl de kids bij dirk zaten wij lekker aan de koffie enzo… leuk hoor school…



misschien komen ruben en willemijn wel bij elkaar in de klas

Dat zou best kunnen ja, ik hoop dan stiekum wel op juf Tryntsje en haar duo dan, juf Richtje vind ik al mens wel aardig, maar als juf gewoon minder goed. Ze liep immers vandaag ook best wel te stressen en alles. Ze is echt wel lief hoor, daar gaat het niet om, maar gewoon dat gestress soms.