.... Sprongetje .... ?

Ik moest deze maand mijn temperatuur bij houden van de gyn… Alleen wordt ik er niet veel wijzer uit… misschien dat jullie me kunnen helpen…



2 mei eerste menstruatie dag… - Te laat met tempen

3 mei tweede dag… - Vergeten

4 mei - 36.5

5 mei - 36.5

6 mei - 36.7

7 mei - 36.7

8 mei - 36.7

9 mei - 36.5

10 mei - 36.6

11 mei - 36.6

12 mei - 36.7

13 mei - 36.7

14 mei - 36.8

15 mei - 36.2

16 mei - 36.6

17 mei - 36.9

18.mei - 36.7

Iemand een flauw idee of ik mijn eisprongetje al gemaakt heb deze maand?





Dit is de eerste keer dat ik temp… En heb daarbij Clomid geslikt… Ik hoop dus van harte dat ik wel een sprongetje gemaakt hebt… of zal deze nog moeten komen ??

het enige wat ik zie is dat je op 15 mei ineens een daling had. Geen idee of dit iets te betekenen had. Hopelijk hebben andere hier meer verstand van.

Ik heb er ook niet zoveel verstand van, want ik heb nog nooit getempt,

Ik weet wel dat de temperatuur na de eisprong met een paar tienden omhoog gaat. Je ziet bij jouw op 15 mei eerst een dip en dan schiet 'ie omhoog met 0,4, dus ik zou zeggen dat je op 15 mei een eisprong hebt gehad, maar pin me er niet op vast! :wink:



Maar heb je dan helemaal geen controle’s in combinatie met Clomid? Ik moest altijd voor echo’s komen en er zijn ook meiden die ovulatietesten moeten doen. Wordt dan niet in de gaten gehouden hoe jij op Clomid reageert?



Succes!



Groetjes,

Jippie

ik moet 1 juni terug komen bij de gyn… en ik moest mijn temp bijhouden ivm de clomid… Zal gelijk eens vragen hoe dat zit inderdaad… heb er meerdere dames over gehoord !!! Hopelijk niet nodig… Enben ik eindelijk zwanger… :wink:

Ik hoop het ook, Daantjuh!

Heel veel succes & ik ga voor je duimen!



Groetjes,

Jippie

Dat tempen bij mij was nooit een succes.

Had eigenlijk beetje hetzelfde als jij.

Misschien kun je i.c.m. ovu testen iets wijzer worden?



succes