Hoi allemaal… Mijn meisje is nu 3maandjes en zit sinds vrijdag in een sprongetje. Nu spuugt ze ineens hartstikke veel! Het lijkt wel alsof ze haar hele voeding er uit spuugt. Soms wel uren later… Hele golfen… Ze krijgt borstvoeding gewoon uit de borst. Ze geeft altijd wel een mondje over maar nooit zo bizar veel. Daarom vroeg ik me af of dat met de sprong te maken heeft. Ze drinkt ook heel worstelend aan de borst sinds een paar dagen. Heeft dat iets met mijn toeschietreflex te maken of ook met het sprongetje? Ik hoor het graag. Groetjes!
Kan ze geen spruw hebben gezien dat worstelen? Ik weet niet of dat ook iets met spugen te maken heeft overigens.
Hoi, bedankt voor je antwoord! Nee ik denk dat het geen spruw is, ik heb zelf geen last van de klachten die spruw veroorzaken. Het is echt alleen het begin dat ze net gaat drinken dan laat ze een paar keer los en dan zie ik ook echt een harde straal eruit spuiten! Maar ik zie dit pas sinds een paar dagen. Normaal druppelt het gewoon erg snel en nu spuit het! Dus ik denk dat het geen spruw is. Maar toch snap ik het spugen niet. Het is echt super veel. Maar gelukkig niet bij elke voeding maar wel bij veel! En het lijkt alles!
Als er een harde straal uitspuit, zal dat denk ik de reden zijn.
Het wordt rechtstreeks je keel ingespoten, hebt er geen controle over, dus laat los.
Had ik gisteren toch ook joh. Normaal nooit, gisterenochtend Lynn aan de borst, ze liet los, en zeker 10 seconden lang spoot me er toch een straal uit. Kwam zo’n beetje een halve meter verder neer. Had ik nog nooit meegemaakt :shock:
Nog nooit? Oh, Kaya laat geregeld los als er zo’n straal uitkomt :lol: En dan zit dus ook dr hele snoet en kleding onder de melk :mrgreen:
Ondertussen heeft ze het zelfs door, dan zuigt ze een straal en dan laat ze los, dan zuigt ze weer even en laat weer los… Ik ben gepromoveerd tot speelgoed… :shifty: