Mentale sprongentjes, iedereen loopt er tegen aan tussen week 5 en 6, en tussen week 8 en 10.
Riley’s eerste sprongetje begon met week 3/4 en eindigde in week 5.
En waarschijnlijk heeft hij zijn 2e sprongentje ook al gemaakt afgelopen week.
Wat hij 2 weken geleden niet kon (zich zelf vermaken en dergelijke.) kan hij nu dus wel.
Ook dat hij bezig was met dat sprongentje mochten we hem niet neerleggen dan begon hij al te huilen, eten deed hij moeilijk over… slapen was een ramp , op onze arm hebben we 3 dagen lang rond gelopen.
De conclusie van zowel de CB als de Kraamhulp, verloskundige en Gynaecoloog, is Riley 2 weken te laat geboren. En was ik 16 februari uitgerekend. (ben op 6 maart bevallen, spontane vliesbreuk.)
Kan het daarom zijn dat Riley zijn sprongentjes dus eerder doet?
(Dus ipv 5-6 weken al op 3-4 weken doet.)
Ja dat klopt idd :mrgreen: bij 2 week te laat geboren moet je dus 2 week eerder rekenen. 2 week te vroeg is 2 week later de sprongetjes
Ok! dan houd ik daar dus rekening mee! :mrgreen:
staat idd ook in het oei ik groei boekje , je kan je op de www aanmelden voor een esprong email dan krijg je vlak voor de sprong een emailtje
Heb ik gedaan maar had de eerste uitgerekende datum aan gehouden, dus heb nu de nieuwe ingevoerd (16 februari 2009) .
Wat gaat het hard zeg, wij waren net in Oei ik Groei boek aan het kijken… die hebben we geleend en me vriend hele tijd met het 2e sprongetje wat hij dan zou kunnen
‘Ah dat kan hij en dat ook al, en dat… en zus en zo’