Sprong rond het jaar?

Zeg alsjeblieft dat er zoiets als een sprong bestaat rond de 11,5 maand… Mika is op het moment om achter het behang te plakken. :wink:

Slapen is niet nodig, eten ook niet, bijten als ie zn zin niet krijgt wel, of heeeeeel hard gaan krijsen.

Onze avond en nacht ziet er momenteel zo uit…

Half 8 naar bed, 9 uur krijsen, naar beneden, rond half 10, 10 uur terug, half 2 krijsen (en eten), half 5 krijsen (paar slokken melk), 9 uur wakker. De rest van de dag is het ook pet.

Eten is ook drama, geen fruit (at ie al niet), paar happen van een koek, paar stukjes brood, kwart potje warm eten, half toetje, en 4 flessen melk (die wel leeg gaan…)

Al 2 weken gaat dat zo… shoot me. :doh:

Pff gelukkig… dat laatste zullen we maar voor ogen houden.

Ik ben op het moment gewoon blij met mn late diensten… :oops:

Hij ligt nu al vanaf half 10 te brullen/zeuren (niet hard, want dan halen we hem wel, maar dit valt onder de categorie zeuren met pauzes. ;))

Kan me nog herinneren dat mn zus ook erg last had van haar zoon die heel vervelend was…

fijn te horen dat we geen uitzondering hebben :wink:

Hij is stil… eindelijk.

Tis zo frusterend, overdag doe je niks, en issie niet om te genieten, en savonds is je avond ook nog naar de knoppen. Als ie dan gezellig was oke, maar als ie naar beneden komt om te bijten, blijft ie maar mooi in bed.

Herkenbaar, hier precies een week voor zijn eerste verjaardag en een piekdag op zijn eerste verjaardag. Heel gezellig, NOT! Daarna sudderde het nog een week door. Duzzzzzz… even volhouden… het gaat weer over :hug: !

Oooh trouwens… mijn kleine man is gisteren 2 jaar geworden en wat denk je? Sprongen houden niet op als je het mij vraagt. Weer zo’n gezellig humeurtje :mrgreen: !

Het ene kind is het andere niet. Sommigen hebben weinig last, anderen des te meer. Ik ben soms ook blij met een dagje werken. Niks om je voor te schamen.