sproetjes en moedervlekken

Hoe zit dat? krijgen baby’s na een tijdje ?



Max heeft namelijk nu twee andere vlekjes op en buikje, maar verder geen moedervlekken of sproetjes.

Komen die later? want heb nog nooit een kleine baby gezien met sproetjes/MV ?

Mijn kinderen kregen op latere leeftijd sproetjes en moedervlekken…



Baby’s hebben ze meestal niet…

Rond hun 1ste jaar komen die meestal, hier kwam met 1.5 ongeveer de 1ste moedervlek. Tot nu toe heeft ze er nog steeds maar 1.

Mees had al een moedervlekje op zijn knie toen hij een maand of 4 was.

Meestal komen ze in de loop van de jaren.

Mijn oudste dochter heeft iets sproetjes en kreeg deze toen ze een jaar of 3 was.

Ik was iets van ruim 3,5 toen ik echt overal sproetjes kreeg. Het worden er steeds meer :wink:



Wat voor soort vlekjes heeft M.ax? Voelen ze bobbelig aan?

Gewoon een lichte verkleuring op zn romp. zijn niet dik of zo dus maak me geen zorgen hoor :wink:



Vroeg het me gewoon af omdat ik nog nooit een baby met sproetjes gezien heb :wink:

Elin heeft een grote bruine moedervlek op haar knie. Ze had die nog niet toen ze is geboren, maar toch wel vanaf 6 weken.

hier heeft onze oudste nu (net als mama) heel veel sproetjes :inlove: en onze 2e heeft ze dit jaar voor het eerst ook een paar.

Bij de oudste worden ze nog per jaar meer (hij is nu net 7) en de 2e is ruim 5 en deze zomer dus voor het eerst paar sproetjes op de neus.



Moedervlekjes hadden ze al wel eerder, maar niet heel veel.

t zou ook een pigment vlek kunnen zijn.

hier kregen beide kinderen na ongeveer 6 maanden hun eerste moedervlekjes.



ik let er altijd goed op, ben zelf als 4 jarige geopereerd aan een grote moedervlek in mijn gezicht omdat ze bang waren dat het kwaadaardig zou worden.



sproetjes heb ik nog niet bij ze gezien.

Noa (bijna 2 jaar) heeft een moedervlekje naast haar naveltje, op dezelfde plek als mama :inlove: Ik weet eigenlijk niet hoe lang die er al zit…



Anne Lynn is 5 maanden en heeft een moedervlekje op haar beentje, sinds ze een maand oud is denk ik.



Sproetjes hebben ze niet.

Wij noemen het geen sproeten maar “de zomer op je huid” :mrgreen:



Peet en Niek kregen beide tussen hun 3e en 4e jaar sproeten in hun gezicht en op hun neus.



Ze zeggen dus beide, wij hebben de zomer op onze neus he mama?



Ik zit zelf helemaal onder, maar mijn babyfoto’s waren spotless tot circa 20 maanden… :wink:

Stan is geboren met een moedervlek in zijn nek



Dat vonden we wel handig, want zo konden we de jongens uit elkaar houden :lol:



Inmiddels heeft hij er ook 2 onder zijn voet. Luc heeft volgens mij nog steeds geen moedervlekken.

Riley heeft sinds de kraamweek een moeder vlekje op zijn schouder.

Steven heeft nu een paar maanden hij was bijna 2 een moedervlekje boven zijn oog.

Papa en mama hebben beide in het begin geprobeerd het weg te poetsen omdat we dachten dat er een vlekje van het eten zat :oops: :lol: