ik denk dat hij te laat gecastreerd is, hij is vanuit spanje hiernaar toe gekomen en hier gecastreerd toen was hij 2 (werd er gegokt)
hij wist natuurlijk al hoe zijn sproeisysteem werkte :eh:
en thuis is hij helemaal niet dominant, alleen in de buurt.
maar of hij nou de dominante is of dat hij juist t pispaaltje is dat weet ik dus niet… laatst had hij wel een abces op zijn wang (van t vechten) en volgens de dierenarts kon je daaraan zien dat hij de confrontatie niet uit de wegging anders had hij wel een abces op zijn kont gehad.
toen we hem naar het pension brachten, hield ik mn hart vast. hij zou met een aantal andere katten een ruimte delen. ik dacht echt dat het een dikke relpartij zou worden. maar toen ik hem weer op ging halen kreeg ik complimentjes dat het zo n lieve sociale kat was :shock: :mrgreen: op neutraal terrein is die dus gewoon veel liever.
daarom zou herplaatsting niet eens zo n gek idee zijn denk ik.
Mijn poes piste het hele huis onder. Heeft wel vier banken volledig kapotgezeken. Ik was ook ten einde raad. Tot mijn andere kat doodging. Van de een op de andere dag was het over. Ik denk dat ze elkaar eigenlijk niet mochten. Sindsdien heeft ze nooit meer ergens anders gepiest dan op de kattebak… Misschien heeft het toch echt met je honden te maken
iemand nog interesse in een kat dan?? :mrgreen: