Spray tegen bevroren autoruiten??

Ik heb (net als bijna iedereen) een hekel aan autoruiten krabben!

Waarschijnlijk is het wel weer nodig de komende dagen, warm water vind ik zo veel gedoe, zo’n doek werkt alleen maar bij de voorkant en moet je niet vergeten en er weer afhalen… ik heb nu gehoord van een of andere spray, wie o wie weet waar ik dit kan kopen en hoe het werkt?

bij action en zit mezelf nou voor me kop te slaan ik was er vandaag maar vergeet het mee te nemen

supermarkt, halfors,action hema enz enz het is echt idiaal zit in een verstuiver je sprayt het erop en het ijs gaat weg!!

hier ook net weer 2 busjes ingeslagen want heb er ook zo;n hekel aan om te krabben!

idd overal ook bij Kruitvat etos etc Stom :wall: had het ook ff moeten halen…ligt nu een lege bus in de auto :roll:

Bij alle benzinestations heb je ze liggen.

@Marda wrote:

Ik heb (net als bijna iedereen) een hekel aan autoruiten krabben!

Waarschijnlijk is het wel weer nodig de komende dagen, warm water vind ik zo veel gedoe, zo’n doek werkt alleen maar bij de voorkant en moet je niet vergeten en er weer afhalen… ik heb nu gehoord van een of andere spray, wie o wie weet waar ik dit kan kopen en hoe het werkt?




warm water mag je nooit gebruiken om je ruiten te ontdooien… door een te hoge temp schommeling kan je ruit daardoor barsten he!

Is mijn buurman geloof ik wel 5 keer overkomen, maar die blijft eigenwijs :wall:



Die spray werkt echt :thumbup: ik haal het gewoon bij de Haf**ts vandaan.

Maar ik geloof dat zelfs de A.H, Kr
itvt,Hma het ook verkopen.

@dragon wrote:



Die spray werkt echt :thumbup: ik haal het gewoon bij de Haf**ts vandaan.

Maar ik geloof dat zelfs de A.H, Kr
itvt,Hma het ook verkopen.
Het is al vaker gezegd maar je hoeft niet zo vreemd te doen met die * want je mag de namen van de winkels gewoon noemen hoor, anders is het wel heel erg onduidelijk.

haha, ik ben dol op puzzelen, was het halfords :mrgreen: :wink: :stuck_out_tongue:



Bij het kruidvat hebben ze hem niet, helaas! Straks nog ff bij het tankstation kijken…

@dragon wrote:

warm water mag je nooit gebruiken om je ruiten te ontdooien… door een te hoge temp schommeling kan je ruit daardoor barsten he!

Is mijn buurman geloof ik wel 5 keer overkomen, maar die blijft eigenwijs :wall: .




Goh dat wist ik niet, eigenwijs ben ik niet als het op gebroken ruiten aankomt :wink: bedankt voor de tip!!

ik gebruik gewoon karton tegen mijn voorruit…



die sprays zijn zooo slecht voor de rubbers in je ruit…

maar idd wel erg makkelijk…

Ik vind het nadeel van de spray dat je ruiten dan van binnen gaan beslaan.

En dat bevries dan ook meteen.

Heb je aan de buitenkant een schone ruit, zie je nog niks omdat het ijs aan de binnenkant zit…

Neu, dan krab ik wel even, heb ik uiteindelijk veel minder werk van.

Die spray gebruik ik ook wel eens maar je moet er op letten dat het je rubbers kan aantasten. Dus na een paar dagen gebruiken is het wel goed om de auto even door de wasstraat te rijden.

Ik vond zo’n spray een hoop gedoe en ik doe gewoon aan meditatief krabben in de ochtend :angel:

ik had ook zo’n hekel aan krabben, heb nu een auto met voorruit verwarming :mrgreen: hoe nu allen de zijraampjes nog

ik heb er ook een hekel aan en haal het altijd bij de action en gaat er maandag gelijk even bij langs om het te halen voordat we weer voor verrassingen staan :x

Ik heb die spray ook,maar gebruik het zo min mogelijk.

Erg slecht voor milieu sowieso :thumbdown:

En even krabben wordt je warm van :mrgreen: :mrgreen:

Maar als ik s avonds om 23,00 bij mijn werk weg ga en ik moet krabben dan gebruik ik de spray.

Ik loop namelijk alleen de parkeerplaats over en de auto staat helemaal achteraan altijd als je hem er s middags neer zet.

En dan staat dat precies tegen een groot donker bos aan :shifty: :shifty:

Dus dan snel sprayen en hoppa auto in en deur op slot.

@Bella wrote:

Ik vond zo’n spray een hoop gedoe en ik doe gewoon aan meditatief krabben in de ochtend :angel:




met 3 kids in de auto vind ik het weinig meditatief eigenlijk :mrgreen:

Gebruik de auto gewoon niet in de ochtend nu 8)

Hier ook even action spray erover en rijden maar :mrgreen: