'spotting?'

hallo allemaal,



ik ben al best lang aan het proberen om zwanger te worden, en afgelopen zaterdag kreeg ik ineens licht bloedverlies. niet donker, maar bruinig, meer slijm dan bloed :? af en te is het licht roze. maar normaal heb ik hele zware periodes, waar ik een week van tevoren al chagi word, pijnlijke borsten heb, maar nu was er helemaal niks.



dit ‘spotten’ is al 4 dagen aan de gang, maar t heeft niet doorgezet. en in de afgelopen dagen, heb ik wel wat rare sympthonen gekregen zoals: huilen om niks, heel erg moe, maar niet kunnen slapen, geen honger, beet down,veel plassen, erg opgeblazen onderbuik, rare buiksteken heel klein beetje kramp.



Omdat ik al best lang aan het proberen ben, en nu dit gebeurt is kan ik nergens meer mn hoofd bijhouden, ik ben vandaag ziek van werk gekomen omdat ik ff wat tijd voor mezelf moest hebben. ik ben bijna 100% zeker dat in ieder geval een paar dagen overtijd ben, als het niet een week is, maar ik ben zo bang om een test te doen… Al die negatieve testen hebben helaas niet veel goeds gedaan. grappig genoeg, deze maand had ik naar de dokter gemoeten, omdat ze mijn bloed gingen testen voor hormonen en waarom ik nog niet zwanger ben geworden.



ik weet het ff niet meer :frowning:

Ik zou toch echt een test doen, ondanks dat die misschien weer negatief kan uitvallen. Maar die symtonen die je opnoemt ja ze zijn wel herkenbaar voor als je zwanger bent. Maar je weet het gewoon nu niet.

ik denk dat er niets anders op zit dan te testen succes (ik ken het ik had hetzelfde toen ik eindelijk dacht zwanger te zijn durfde ik niet te testen haha bang voor weer een teleurstelling)

bedankt voor jullie reply’s, ik wil zo snel mogelijk even een test oppikken.

achja, we zien wel. :pray:

@Suus801 wrote:

bedankt voor jullie reply’s, ik wil zo snel mogelijk even een test oppikken.

achja, we zien wel. :pray:




Rennen dan! De winkels zijn nog open!

eeeeeeeeeennnnnn???





hoezo geduld?? :shifty:

poooo!



ik heb gisteravond en getest, en negatief. helaas, bruin bloed is inmiddels gestopt, maar heb lekkere hoofpijn en rugpijn ervoor terug. en een slijmerige afscheiding :oops:



nou wachten maar weer even, en dan maar weer een test doen. ik heb ondertussen maar wat van ebay gekocht want t kost me een fortijn al die testen lol. :?



ik hou jullie op de hoogte!

@Tedski wrote:

@Suus801 wrote:
bedankt voor jullie reply’s, ik wil zo snel mogelijk even een test oppikken.

achja, we zien wel. :pray:




Rennen dan! De winkels zijn nog open!




ik woon in engeland en t goede daarvan is dat de supermarkten heel groot zijn en 24 uur hehhe :slight_smile:

nou het bruin bloed is gestopt na ongeveer 4 dagen en dat was vorige week donderdag, ik heb zaterdag ochtend een test gedaan en die was helaas negatief… nog steeds geen menstruatie of een teken ervan, en ik ben zo enorm opgeblazen :?



ik wacht tot t einde van de week en dan maar weereens een test doen. tsjonge het is zo raar dit, ben normaal nooit overtijd langer dan 2 of 3 dagen :eh:



ik hou jullie op de hoogte :slight_smile:

humm. ff naar de docktor een bloedtestje doen?



dan heb je meer zekerheid!!



:hug: sterkte, ik hoop dat het toch raak is

@Vuegje wrote:

humm. ff naar de docktor een bloedtestje doen?



dan heb je meer zekerheid!!



:hug: sterkte, ik hoop dat het toch raak is




heel erg bedankt, ik ga morgen ochten toch maar even een testje weereens doen, anders eventjes naar de dokter maandag. :pray: :pray:

nou nog steeds niks :frowning:



ik heb zulke rare tijden deze week dat ik denk ik pas januari naar de dokter toe kan. bah :?