Sporten

Hallo zwangere dames! :inlove:



Ik heb een aantal vragen over sporten.



Ik heb namelijk tot nu toe aan Bodypump en Bodyjam gedaan, maar dat eerste mag ik niet meer doen van mijn instructrice (te zwaar voor je bekken etc.)

Nu ben ik dus op zoek naar een alternatief, maar ik kan eigenlijk helemaal niets leuks bedenken. Steps mocht ook niet en aerobic, tja ik doe al Bodyjam, dus dat wordt een beetje hetzelfde…



Mijn vragen zijn dan ook:

Wat doe jij voor sport?

Tot hoe lang heb je dat gedaan?

Vond je het zwaar?

Etc. etc…



O ja en dan bedoel ik dus echt een “normale” sport en niet zwangerschapsgym, -zwemmen, -yoga of wat dan ook.



Alvast bedankt!

Groetjes Kirsten

Hoi!

Ik doe aan cardio (fitness).

En heb dit tot 14 weken zwangerschap volgehouden.

Daarna kreeg ik echt te veel hartkloppingen.



Maarre…ik ben niet een hele fanatieke sporter hoor. :oops: Dus vond het toen al wel best.



Er zijn meiden die met een hele dikke buik staan te aerobicen hoor!



misschien ga ik dat bij een evt. volgende zwangerschap ook wel proberen :wink:

nu zal het sporten nog wel lukken, maar binnenkort gaat het toch zwaarder worden…

ikzelf ben ook sportief. Ik speel voetbal, daar ben ik meteen mee gestopt toen ik zwanger was.

je kan voorlopig gewoon blijven joggen en eens dat te zwaar wordt is zwemmen een aanrader :thumbup:

Eenmaal verder in je zwangerschap zal je ook wel merken dat het even goed doet om in het water te liggen, dan voel je je even minder zwaar :slight_smile:

succes nog!

Dank je wel voor jullie reacties al.

Zwemmen heb ik ook bij de oudste gedaan en dat wil ik ook wel weer doen, maar niet nu al. Ik vind het zo heerlijk om te sporten en dan niet zwemmen (is niet mijn favoriete bezigheid… :oops:)

Ik wilde eigenlijk proberen om tot een maand of 7 door te sporten en daarna mee te doen met zwangerschapszwemmen.



Cardio kan ik altijd nog gaan doen als ik niets anders vindt.

Ik ben echt meer van de groepslessen… 8)



O ik baal echt dat ik niet meer kan Bodypumpen… :silenced: