Ik zweet juist wel bij zumba, man man, haha
Maar goed ik zweet heel snel en bij elke sport wel. Toppunt is body pump, dan is mijn shirt zeiknat aan de achterkant :oops:
Ik zweet als een gek bij joywalk en bodypump… bij joywalk moet ik na de les meteen mn shirt uit, want het is echt van voor en van achteren nat… bodypump ook… maar niet zo erg als bij de joywalk…
Zumba…heb ik niet gezweet… :shifty:
Vond het pittig… maar niet zo pittig als joywalk…
ja zeker heerlijk !!
Maandag meestal niet soms spinning
Dinsdag Hockey
Woensdag bodypump
Donderdag Zumba (soms erna een uurtje pilates)
Vrijdag niet
Zaterdag niet
Zondag ene week bodypmp andere week zumba
@faizaa wrote:
Ik zweet als een gek bij joywalk en bodypump… bij joywalk moet ik na de les meteen mn shirt uit, want het is echt van voor en van achteren nat… bodypump ook… maar niet zo erg als bij de joywalk…
het scheelt ook of je zumba bij een dansschool of bij een sportschool doet heb ik gemerkt.
Sportschool zou je toch best behoorlijk van moeten zweten
Hardlopen, fietsen en zwemmen. Alle 3 dingen die je alleen of samen kunt doen. Puur recreatief of op wedstrijdniveau. En dus niet perse aan uur en tijd gebonden bent.
Zelf overigens in het algemeen wel aan uur en tijd gebonden en wedstrijden in het weekend, maar dat is dus een vrije keuze. en hangt niet gelijk aan desbetreffende sport vast.
Ik wil ook Joywalken :mrgreen: maar hbben ze nog niet bij ons
Rij bijna elke dag fanatiek paard. En met de honden wandelen.
Wil binnenkort weer gaan hardlopen, er zitten nog best wat zwangerschaps kilo’s aan…
@tweelingmoeder32 wrote:
@faizaa wrote:Ik zweet als een gek bij joywalk en bodypump… bij joywalk moet ik na de les meteen mn shirt uit, want het is echt van voor en van achteren nat… bodypump ook… maar niet zo erg als bij de joywalk…
het scheelt ook of je zumba bij een dansschool of bij een sportschool doet heb ik gemerkt.
Sportschool zou je toch best behoorlijk van moeten zweten
Ik doe t bij de sportschool…
Maar serieus, ik zweet bij alles… en zie ook om me heen Zumba meiskes zweten als een otter… maar ik denk echt dat ik niet ‘hard genoeg’ mn best doe… ik ben wel moe, maar uitgeput en zweten… nee… niet bij Zumba…
Geef mij maar pumpppppppp :inlove: of joywalk…
Doe trouwens, nu ik toch daar ben ook meteen na de pump een uurtje BBB erachteraan… :thumbup:
En komende week ga ik na de joywalk een uurtje Bodybalance doe… schijnt heel ontspannend te zijn… soort van joga-achtigs misschien :think:
Hmmm ik zweet bij bodypump juist bijna niet… Bij zumba een beetje, maar ook niet heftig… Maar bij bodycombat hahaha, daarna lijkt het alsof ik onder de douche vandaan kom :lol: :mrgreen:
Bodycombat zal net iets zijn als Bodyattack of zo…
Heb ik ook eens gedaan… as idd ook pittig…
Bij pump voel ik na de warming-up, bij de eerste oefening… de squats, de sweetdruppels al langs mn armen lopen…
Hier 1 keer per week de sportschool voor een lesje of fitness (loopband etc)
En als het even kan lekker wandelen
op woensdagavond doe ik Zumba(sinds gisteren :mrgreen:
Zondagochtend en donderdagochtend loop ik 5km hard.