ik kan mij geen eens een leven zonder sport voorstellen
ma avond aerobic
woe och zumba
do avond zumba
en probeer 1x in de week gewoon te fitnessen
Wat is xco?
Al jaren loop ik een aantal avonden per week hard, in m’n uppie. Hoef je met niemand rekening te houden en kan ik gaan of niet gaan wanneer het mij uitkomt. Ik volg een schema van Internet. Ik heb jaren gekorfbald, maar op een gegeven moment brak het wedstrijdspelen in het weekend me op. Door 1 wedstrijd was soms je hele zondag of weekend gebroken… Toen ben ik maar gestopt.
Groetjes,
Viratine
Vigarootje, XCO staat voor extreem core… Het is een traning voornamelijk voor buik rug en schouders. Je hebt een buis die voor 3/4 gevuld is met grid en daardoor heb je tijdens je bewegingen weerstand.
Onderstaande link is een filmpje dat is een stuk duidelijker
:mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=9p4F9EJDyB4
voordat ik zwanger werd reed ik vijf keer per week paard. heb afgelopen week het paard in moeten laten slapen .
doe nu dus even niets. verhip ik heb nog een crostrainer op zolder. eens even die berg stof eraf halen en hup er weer op vanavond!
Ik ben lid van de sportschool en ga redelijk trouw 2 keer per week. Ik zou graag iets anders doen maar wegens de wisselende diensten van hub is dat onmogelijk…
Ik spin 2 tot 3x in de week
daarvoor voetbalde ik ,alleen vanwege slopende polsblessure moest ik stoppen
Ik rij 1x per week een uurtje paard op de manege.
Heerlijk onspannend, ik leer ook nog een beetje, maar vooral heel gezellig met de meiden uit de les. Ook vooral het napraten is heel gezellig 8) .
Ik heb ook nog een tijd een verzorgpaard gehad, hier reed ik 3-4 x in de week op (en dan ook nog 1x op een manegepaard). Maar met 2 kleine kinderen heb ik daar geen tijd meer voor (en het paard is er helaas ook niet meer).
Maar m’n ene paardrij avondje neemt niemand me meer af hoor (al hoe wel, volg nu een cursus op dinsdagavond, dus het paardrijden moet even 8 weekjes wachten => maar ik zou ook nog op donderdag kunnen gaan rijden).
Succes met kiezen!
Veel van jullie gaan dus naar de sportschool.
Ik weet niet wie het schreef maar ik heb die klasjes al wel eens geprobeerd hoor. Maar ik vind het 3x niets.
Ik zou graag een (team)sport doen voor de gezelligheid. Niet om af te vallen ofzo. Daarom wil ik ook geen wedstrijden doen want dat kost vaak een groot deel van de zaterdag. En dan ben ik liever met m’n gezin.
Ik zie nu dat m’n topic verplaats is naar Babytalk-Mamavraagjes. Maar wat heeft dit nu met baby’s te maken? Ach er zal wel een reden zijn. Ik kom zelf alleen nooit meer in babytopics dus zou hem zelf normaal gezien niet zien.
1 of 2 keer in de week naar zumba. Bij een dansschool. Lekker ontstpannen, lekker bewegen op muziek. Niks gedwongens aan.
En 1 keer per week rennen op zondagochtend. Gewoon thuis beginnen en dan 6 km rennen met mijn zus.
Tsja een teamsport voor de gezelligheid. Misschien een zwemclub? Ik kan zo 1 2 3 niks verzinnen zonder competitie en niet in een klasjes vorm.
Bij ons - teamsport, met competitie - kun je ook gewoon trainend lid zijn. En die ervaring heb ik ook bij andere clubs en bij andere sporten. En er bestaan ook clubs met een recreatief team, ik ken dat bv. van waterpolo, basketbal en voetbal.
Ja, ja, hier ook een sportieveling!
2x per week zumba
1x per week body pump
1x per week hardlopen
echt heeeerlijk, heb ik echt nodig… even alles eruit gooien!!
Veel met de hond lopen (op dit moment iets minder ver)
En 1x per week zwemmen.
Zumba hoor ik ook veel.
Is dat nou wat? Ik hoorde verhalen dat het wel leuk maar dat je er niet van gaat zweten. Dus heeft het nut?
Niet gaan zweten??? Ik zweet me een ongeluk. Als je er maar wat bij staat, zweet je natuurlijk niet, maar als je gewoon meedoet is het heel intensief. Maar wel leuk intensief. Heerlijk opzwepende muziek, leuke pasjes, ongedwongen sfeer.
Ik doe volleybal. Heb jaren competitie gespeeld, maar dat werd me een beetje teveel om te trainen, in het weekend een wedstrijd en dan ook nog eens onregelmatig werken.
Met ons team van toen zijn we nu recreantencompetitie gaan spelen. Dat betekent elke donderdagavond trainen of een wedstrijd spelen. Kost me nu dus nog maar 1 avond in de week.
Vind het echt leuk om te doen.
Groetjes Renate
Ik heb een nieuwe sport ontdekt en “train” gemiddeld vier keer per week, 1,5 uur per dag … blad harken … en voorlopig komt er nog geen einde aan (vrees ik) 8)
Ik loop hard. Zou graag weer gaan bowlen, maar met 2 kleine kids en een man in ploegendienst is het gewoon niet te doen om een verplichting aan te gaan
ik zumba elke vrijdag avond bij de dansschool
hier sinds 5 weken aan de sport, ook pas sinds hele lange tijd…
dinsdagavond Zumba (en hoezo zweet je daar niet van? Bij mij begint het luie zweet na 5 minuten al te stromen uit mijn kop! )
donderdag Steps
en als het kan met werk en andere zaken nog een avondje iets anders, net hoe het uit komt
Ik was nooit sportief, heb ook iets teveel cellulitis en verdwaalde vetrollen op mijn lijf maar dit is echt heerlijk om te doen!
Kop leeg maken door lekker te dansen, wat wil een mens nou nog meer?
gr
muts