Wie sport er hier? En hoe bevalt dit??? Denk erover om het te gaan doen maar vind het best duur voor als je niet zeker weet of ik het echt leuk vind…
Yep, ikke!
Het bevalt prima, maar het is idd wel duur. Je hebt wel onbeperkt toegang, dus al wil je elke dag gaan sporten, dat kan.
Leuke sportschool, leuke lessen, leuke instructeurs. Gratis sauna, ook niet verkeerd na 1,5 uur sporten!
Ruim opgezet en de begeleiding is over het algemeen goed (verschilt wel per instructeur, sommigen zie je nauwelijks)
Vaak hebben ze wel mooie aanbiedingen, waardoor het 1 of 2 maanden kunt uitproberen. Misschien is dat wat voor je.
Ik sport er ook al jaren (nou ja, ik ben al jaren lid ;), soms kleine motivatiedip hihi) en het bevalt me heel goed. Het hangt natuurlijk wel ook een beetje van de vestiging af waar je wilt sporten.
Goede en leuke begeleiding, goede faciliteiten, altijd netjes, ruime openingstijden, kinderopvang etc. etc.
Wanneer je verzekerd bent bij Achmea of Agis kun je korting krijgen wat geloof ik ongeveer 10 euro per maand scheelt, best veel dus
Oh en morgen (8e) is er open dag, dus kun je altijd even een kijkje nemen als je dit nog op tijd leest.
klinkt goed, ga er maar eens kijken denk ik! Open dag gemist door weekendje weg helaas…