we willen in de herfstvakantie misschien naar het spoorwegmuseum.
maar is dat leuk voor een jongen van net 6.
en we hebben dan ook nog onze dames van 3 en 1 jaar.
het is namelijk best een reis voor ons en als het dan niet wat is zou het jammer zijn
Dat ligt geheel aan je zoontje: houdt hij van treinen?
Hier vinden onze jongens het prachtig maar met een NS-familie is dat niet heel vreemd :mrgreen:
Wij zijn ook pas geweest. De kinderen vonden het hartstikke leuk
Ook wij zijn pas geweest en onze zoon zou zo weer willen.
Het is echt heel leuk.
ja Y vind treinen geweldig
maar ik vind het erg prijzig :oops:
erg leuk, maar idd belachelijk duur!
wij kwamen daar toen bij de kassa pas achter en hebben toen besloten om voor een paar tientjes meer een museumjaarkaart aan te schaffen voor iedereen, misschien is dat wat voor jullie!
Wij zijn ook geweest, erg leuk!!
Het is idd erg duur, maar wij hebben een museumjaarkaart en dan kost het niets.
Wij zijn afgelopen juni in het spoorwegmuseum geweest tijdens het Thomas de trein weekend. Dat is elk jaar. Heb even gezocht: is in 2012 van 17 t/m 20 mei. Maar misschien is dat dan weer te kinderachtig voor je zoon?
Het was hier een groot succes, misschien is dat een tip? Dat is nog wel eventjes wachten, maar dan is het voor je 2 jongsten misschien ook leuk. Want het spoorwegmuseum in ‘‘gewone doen’’ lijkt me voor een 3- en 1-jarige nu nog niet echt wat.
Ik weet niet of je lid bent van de ANWB en je hebt er in de herfstvakantie niks aan, maar in de kerstvakantie wel;
Leden van de ANWB krijgen van 20 november tot 8 januari 20% korting op de entree.
Mijn toen bijna 3jarigen vonden het erg leuk. Niet alles, maar vooral het treintje buiten waar ze ritjes in kunnen maken was een succes. Verder hebben we gewoon lekker rond gekeken. We waren geen uren bezig, maar dat hoefde ook niet.
Oh ja, en er ook heen gaan met de trein, dat maakte de dag compleet.
Doen dus :thumbup:
we hebben besloten niet te gaan, vinden het toch erg duur
Ik vind de prijzen wel meevallen eigenlijk. Een combiticket voor maar 15 euro, dat is entree inclusief treinreis. En zoonlief is 3, dus is nog gratis.
Wij gaan er straks heen.
ook wij zijn met het thomas weekend geweest en dat was echt super.
Gewoon zo lijk me het zelf niks aan voor me zoontje maar goed misschien voor wat oudere kinderen wel?