ik vroeg me eigenlijk af wanneer jullie sex hebben als je een kinderwens hebt.
Hier is dat gewoon wanneer we zin hebben… Heeft het gevolgen, is dat mooi, zo niet, dan moeten we een keer meer klussen. (ik heb dan ook geen flauw idee wat de vruchtbaarste dagen zijn van de vrouw)
maar een vriendin kon op een bepaalde dag niet afspreken omdat het haar vruchtbare periode was en ze dus moesten sexen.
Ik vond dat echt behoorlijk raar eigenlijk… :oops:
ik kan me voorstellen dat je, wanneer je al een geruimere tijd probeert zwanger te worden, gaat uitzoeken wat je vruchtbaarste dagen zijn.
Maar ik weet dat dat bij hun niet zo is, ze zijn pas een maandje of 2 bezig om zwanger te worden. EN ik vind het dan persoonlijk best raar om te sexen wanneer je de grootste kans hebt, ipv sex voor het plezier/lust…
dus ben gewoon benieuwd wat jullie doen??
Wij beginnen net, maar gaan zeker de komende tijd gewoon doen waar we zin in hebben…ons gemiddelde is niet al te laag, dus er zal vrij weinig veranderen vermoed ik. Ik wil het gewoon vrijblijven houden en gezellig en leuk en niet alleen het doen omdat het ‘moet’, dan is de lol er voor mij wel af.
Pas als het over zeg een jaar nog steeds niet zover is, ja dan ga je wel verder kijken. Maar voor nu: doen we gewoon lekker waar we zin in hebben ;). Is volgens mij ook beter voor je relatie en je gemoedsrust, tenminste, in ons geval wel.
euh…nou hier hebben we juist meer zin als we ervoor gaan :shifty: Maar eerlijk gezegt was ik ook beide keren de eerste ronde al zwanger :mrgreen: Maar zeggen dat je een afspraak niet kunt maken omdat je gaat klussen? :think: hmmm nee hoor, dat kan toch op alle tijdstippen
wij deden het steeds om de dag! Binnen 3 maand was het raak
Hier deden we gewoon zoals voordien, maar ik wist goed wanneer mijn vruchtbare periode was en toen deden we het wel zeker. Niet dat ik er afspraken voor liet staan, maar rond die periode was ik nooit moe en had ook geen hoofdpijn. :shifty: :mrgreen: :mrgreen:
Beide keren was het meteen raak.
Om er een afspraak voor te verzetten vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven.
Tijdens de vruchtbare periode deden we het ongeveer om de dag en voor de rest gewoon wanneer we er zin in hadden. Ik hield er dus wel degelijk rekening mee.
Pas in ronde 12 was het raak dus het zegt niet altijd wat.
Als je heel graag zwanger wilt worden, lijkt het me makkelijk/handig als je sex hebt wanneer je vruchtbaar bent,
anders heeft het toch echt geen zin
hier 1x zonder cd en raak :oops:
ik ben er van overtuigd dat als je er veel mee bezig bent het langer duurd
Wij klussen eigenlijk alleen wanneer we zin hebben… Dus niet van vandaag ben ik vruchtbaar dus moeten we… Maar natuurlijk kijk ik wel op de kalender van welke dag is het haha… En dan zit er wel een bepaalde gedachte achter… Maar soms op m,n vruchtbare dagen zijn we of allebei moe of allebei weg ja dan houd het op en kan ik me er ook niet rot om voelen…
@bianca&? wrote:
hier 1x zonder cd en raak :oops:
ik ben er van overtuigd dat als je er veel mee bezig bent het langer duurd
Maar als het na maanden nog niet lukt dan ga je je er automatisch mee bezig houden en helaas hebben ze nog niet een knopje ontdekt waarmee je dat kunt uitzetten.
Als je graag zwanger wilt worden lijkt klussen op de vruchtbaarste dagen mij wel handig. Afspraken ervoor verzetten zou ik niet doen, dat vind ik wel erg ver gaan, maar ik hou er zeker wel rekening mee. Nou is mijn eisprong niet te missen, voel hem ook al een dag vantevoren aankomen dus dat maakt het voor mij makkelijk om er rekening mee te houden. Wil natuurlijk niet zeggen dat wij alleen sex hebben op die dagen. Ook ik wil graag vrijen omdat het fijn is, maar daarnaast wil ik toch ook wel erg graag een baby maken :mrgreen:
Jaa dat is zeker zo, je houd er wel een beetje rekening mee maar als het dan een keertje niet uitkomt kan ik me er niet rot om voelen… Volgende dag 2x zoveel
:oops: :oops: ik weet nog niet eens wat je vruchtbaarste dagen zijn hoor… :oops:
Haha, meid als het jou niet uitmaakt geeft dat toch niks! Bovendien is het, aan je baner te zien, je gelukt een keer zwanger te worden zonder de vruchtbaarste dagen te weten. Dan zal het een tweede keer ook wel lukken toch? Als je het zou willen weten kun je ervoor kiezen je temperatuur goed bij te houden, of ovulatietesten te doen. Heb je een regelmatige cyclus?
het is me zeker al een keer gelukt jose, en met een enorm goed resultaat al zeg ik het zelf :lol:
en het maakt me ook niet zoveel uit moet ik zeggen hoor… als er nou een tweede kindje bij zou komen, zou dat welkom zijn, maar als we nog 3 jaar erop moeten wachten, is het nog steeds goed. (zoals ik er nou over denk dan…)
ja heb een regelmatige cyclus, om de 28 dagen (meestal dan tenminste)
Wij doen het ook wanneer we zin hebben, maar rond de vruchtbare dagen doen we het om de dag.
Ik geloof er eigenlijk ook niet zo in dat je om de dag sex moeten en dat je dan sneller zwanger bent, wij zijn al 10 maanden bezig en er is nog niks op komst.
Om mijn vruchtbare dagen te weten, gebruik ik ovulatietesten en ik ben vrij regelmatig ongesteld…
Wij klussen waneer we zin hadden, maar zeker ook op de vruchtbare dagen!! En bij ronde 3 was het al raak!