sponsorbingoloterij

wie is hier ook lid van? In het begin heb ik 2x een prijs gewonnen (bloemenbon van 7.50 en boek van suzanne vermeer) maar sindsdien nooit meer. ALtijd blijven er vakjes open … volgens mij klopt hier iets niet …

Hoi hoi. Ik ben ook lid van de SponsorBingoLoterij. En ik moet zeggen dat ik toch wel héél regelmatig in de prijzen val hoor. Kort geleden een bon voor Zwaluwhoeve, taartbon vd Hema, regelmatig Dove ophalen bij de Kruidvat. Oké, het zijn geen spectaculaire prijzen, maar toch… Ik denk niet dat het vals gespeeld wordt hoor. Zou ook niet kunnen met zo’n organisatie, dat wordt wel heel goed in de gaten gehouden door notarissen etc.

@yinyang73 wrote:

Hoi hoi. Ik ben ook lid van de SponsorBingoLoterij. En ik moet zeggen dat ik toch wel héél regelmatig in de prijzen val hoor. Kort geleden een bon voor Zwaluwhoeve, taartbon vd Hema, regelmatig Dove ophalen bij de Kruidvat. Oké, het zijn geen spectaculaire prijzen, maar toch… Ik denk niet dat het vals gespeeld wordt hoor. Zou ook niet kunnen met zo’n organisatie, dat wordt wel heel goed in de gaten gehouden door notarissen etc.




jij doet ook de bingo??

Yeps, ik doe mee aan de bingo.

hmm oh … ik heb alleen in het begin 2 keer gewonnen en sindsdien niets meer. vind het raar. net weer gebingo-d … maar helaas.