In april zouden wij tijdens weekendjeweg n spooktocht organiseren.
Een vriendin zou de spoken (mensen) regelen, helaas gaat dit niet werken
Wij hadden wel al van alles geregeld qua kostuums etc.
Nu zaten we erover te denken om dan zelf n horrorfilm te maken, met de aanwezige, en deze later te monteren.
Maar nu zijn we n beetje op zoek naar n script, lastig…
We hebben scream maskers, n heksenpak, n spookpak, zwaard, drietand
Iemand n idee om ons op weg te helpen?
Is het niet een idee om er een ‘moordweekend’ dan van te maken met kostuums?
Plots daarvoor zijn ws wel op internet of in de bibliotheek te vinden en wat makkelijker ook zelf te bedenken dan een horrorverhaal. Of je speelt iets ala Cluedo na ermee.
Moordspel is erg leuk idee, alleen ik ben lastig
T hele weekend staat nl in t teken van spoken en griezelen
Iemand nog idee/tips?
Ik hoop dat ik nog op tijd ben. Ik schrijf zelf horror/thriller verhalen. Ik heb veel Role Playing Games gedaan en Life Action Role Playing.
Misschien kan dit je op weg helpen voor je story line.
- Welke karakters wil je erin hebben in je spooktocht?
- Heb je special effects? (rookbommen, gloeisticks in de bomen, een mysterieuze boom met gloeiende hoofden of heksen hoeden)
- Een bos geeft veel mogelijkheden. Zo kan je bijvoorbeeld een gat graven en daaroverheen een rooster doen. De mensen die langs dit pad moeten worden bij hun voeten gegrepen
- Dingen die stilstaan zijn enger dan dingen die schreeuwen… zet iemand bij een vuurtje neer met een grote kap over zijn hoofd…
- Ken je harry potter dementoren? Erg makkelijk zelf te maken. Gewoon een zwarte cloak maken en iemand zijn gezicht wit poederen… werkt altijd
- Kinderen zijn eng
of gebruik een paar tieners… maak een nep kerkhof van graven en laat ze daar staan met een teddybeer in hun handen… de ander met een bijl die dan lief vragen ‘heb je mama gezien?’ :twisted:
- open plekken zijn ook altijd erg grappig… mensen durven nooit door een veld te lopen :mrgreen:
Als je nog tips wilt hebben, kan ik je wel opweg helpen. Stuur dan maar even een PM 8) Heb redelijk wat ervaring met dit soort dingenAl moet ik eerlijk zeggen dat alleen het spookhuis in Portugal mij de stuipen op het lijf heeft gejaagd… maar dat kwam eerder omdat er een vent met een kettingzaag ineens achter me stond O_O
Liefs
Summerchild
Ik ga je morgen pm :mrgreen:
Zie nu al leuke ideeen!