Spoedvraagje over duimen!!!

Jowena duimt altijd op haar linkerduim.

Vanmiddag zat er een rode plek onder haar duim ik heb er toen een foto van gemaakt.(zie hieronder.)

Mijn zus zei hou het in de gaten want het kan schimmel worden.(heeft iemand hier ervaring mee?)

Ze was net wakker nu is haar duim dik en nog roder en volgens mij komt er wit op dus schimmel :frowning:

Ze zei ook toen ik haar handje schoonmaakte(had op de pot geplast) mama auwa en liet het zien :frowning:

Arm meisje :frowning:

Ik ga morgenvroeg meteen bellen!!!

Robyn had schimmel in haar nekje, vanwege dikke onderkin + kwijlen + drama ervan maken als mama wil afdrogen :?

maakte het steeds schoon met gaasje + gekookt water, goed afdrogen, kamillosan-zalf en een rompertje met wijde hals zodat het luchtte kon…

lijkt nu veel minder te zijn :thumbup:

sterkte ermee :-*

mss een verbandje om de duim?

lijkt inderdaad gewoon op een soort van schimmel… als het nu iets dikker is komt dat waarschijnlijk omdat ze er gewoon op door blijft duimen, en dat vinden schimmels jummie… dat tieren ze welig… Wellicht kun je er morgen wel ff mee langs de hap, maar ondertussen proberen haar er niet op te laten duimen, door een wantje aan te doen, of een verbandje eromheen… Het zal wel ff drama worden, maar zolang ze er op blijft duimen en het dus nat blijft houden, zal het niet gemakkelijk genezen…

Gisteravond heb ik gezegd pak je andere duim maar want anders gaat ze echt niet slapen!!!

Ze moet duimen,als ze eenmaal slaapt dan gaat de duim eruit,die stopt ze wel weer erin als ze even wakker word en zich omdraaid.

Zo overdag duimt ze bijna niet,alleen als ze erg moe is stopt ze de duim erin.

Om kwart voor 11 moeten we bij de arts zijn.

Kyan heeft ook zo’n duim gehad, zalfje van de dokter gekregen waardoor het alleen maar erger werd, snel weer terug voor een ander zalfje en met een paar daagjes was het weg. Weet niet meer de naam van die zalfjes helaas.