Spoedvraagje... mbt digitale ovulatietesten

Oké even een spoedvraagje…

Wie heeft er ervaring met digitale ovulatietesten?? Hij geeft nu namelijk positief aan (een smiley dus) maar bij het uithalen van de test is één van de streepjes helemaal niet zo donker. Nu weet ik niet wat de test en wat de controle streep is natuurlijk. Heeft deze digitale ovulatie test van clearblue altijd gelijk?

Nu moet mijn vriend namelijk heel hard racen om wat spullen op te halen in het ziekenhuis voor de IUI die we dan morgen gaan hebben? En ik zou het knap vervelend vinden als het morgen toch blijkt dat deze test vals positief was.

Wie weet dit?

Volgens mij is smiley gewoon een smiley.

Er staat sowieso in de verpakking dat je de test niet eruitmag halen en naar de streepjes mag kijken

Liefs

Oké nou ga er maar van uit dat positief ook positief is. Bedankt voor je antwoord :-*

@Newbe wrote:

Volgens mij is smiley gewoon een smiley.

Er staat sowieso in de verpakking dat je de test niet eruitmag halen en naar de streepjes mag kijken

Ja dat is bij de digitale zwangerschapstest ook zo. Die streepjes mag je niet bekijken, het gaat echt om wat er digitaal staat. Zou mij niet verbazen als het bij de ovulatietesten ook zo is dan.

Spannend joh! We duimen voor jullie! :pray: :pray: :pray:

:-*