Spoedvraagje! Hoeveel korting op raambekleding?

Hoi allemaal

Even een snelle vraag met hopelijk snelle reacties van jullie…

Wij zijn bezig met nieuwe raambekleding bij een woninginrichter.

Flinke prijzen dus :shock:

Ik wil hier geen discussie starten of we niet beter ergens anders kunnen kopen of zo, maar ben wel benieuwd of jullie weten hoeveel korting we ongeveer kunnen bedingen. Hij heeft standaard 10% gegeven in de offerte, maar wij denken natuurlijk dat er meer uit te slepen valt.

Hebben jullie enig idee?

Altijd verschillende offertes aanvragen is mijn tip!

Geen idee, wij hadden een bon van 20 % toen we onze raambekleding lieten maken, en hij deed er uit zichzelf al wat van af, waardoor we uiteindelijk denk ik 2/3 van de officiele prijs hebben betaald.

En sowieso zou ik veel offertes aanvragen, zodat je daarmee kunt schermen

Idd verschillende offertes aanvragen.

Wij hebben 5wk geleden nieuwe raambekleding besteld. (overigens gaan wij altijd naar dezelfde).

Ging zonder te vragen bijna 200 euro van de prijs af.

Nou ik heb het geregeld hoor.

Iets meer dan 15% in totaal…

En dan nog een gratis E-reader en een fles onderhoudsmiddel voor de vloer (die hebben we daar ook gekocht).

Diep in je hart weet je gewoon dat je er nog meer uit zou moeten slepen, maar goed is goed. We zijn perfect geadviseerd door deze meneer (is zelfs twee keer bij ons in het nieuwe huis komen kijken en meten om ons goed te kunnen adviseren). Helemaal niets opdringerig en gewoon 3 verschillende offertes uitrekenen (voor Luxaflexproducten op de slaapkamers, maar ook voor gewone overgordijnen etc). Echt helemaal super.

Hebben afgesproken dat hij in de week voor de verhuizing alles komt ophangen wat hij op dat moment binnen heeft en de rest (als die er dan nog is) zodra het binnen is daarna. Alles op 1 moment vond hij onzin, want dan zaten wij zonder raambekleding terwijl hij het wel in huis had. Super toch?!

Bedankt voor jullie reacties!