Spoedvraag:spaghettie in wit t shirt

Damian had ze nieuwe shirt aan vandaga en jahoor wij aten spaghettie,hoppa heel het shirt onder!!!Ik naar de site oma weet raad,daar staat tandpasta,nou geprobeert en gewassen het zit er nog,ik heb hier een spuit sil oxi staan erop gedaan WEER gewassen en de vlekken zit er nog licht in,hij zit nu maar weer in de machine op handwas,heeft er iemand nog tips ???

Ossegalzeep. Werkt hier altijd :thumbup:

In de zon hangen te drogen… Als er ooit weer zon komt :wall:

Als het een puur wit shirt is, dan zou ik niet aarzelen om m een minuutje in een chloorbadje te gooien. Niet langer hoor…dan kan t shirt vergelen. Maar heel ff de vlekken aanstippen met chloor en direct wassen (na heel ff intrekken dan) moet geen probleem zijn.



S6

:lol: Sorry, moest even lachen toen ik Ariel zag staan :lol:

@Tirsa wrote:

Ossegalzeep. Werkt hier altijd :thumbup:


hier ook :thumbup:

@Tirsa wrote:

:lol: Sorry, moest even lachen toen ik Ariel zag staan :lol:




ik ook :mrgreen:

@Loekie wrote:

@Tirsa wrote:
:lol: Sorry, moest even lachen toen ik Ariel zag staan :lol:




ik ook :mrgreen:




Haha ik ook! :mrgreen:

Heb zelf geen tip… lees even mee wat ik een volgende keer kan gebruiken… :eh: :roll:

@ariel wrote:

In de zon hangen te drogen… Als er ooit weer zon komt :wall:




ja…dat werkt gegarandeerd…voor zoveel vlekken.

maar ja,d an zal je wel wat geduld moeten hebben.

Maar het lukt met oude vlekken ook dus dat is geen probleem.

ik zal straks bleek proberen,en anders wachten we maar op de zon :mrgreen: die komt van het weekend weer geloof ik :think:

niet in de pure chloor he? Dat heb ik met een bh gedaan en ik kon de stof zo tussen mijn vingers uit elkaar trekken. :mrgreen:

o wat dan ?

48 uur in de vanish oxi action weken!!



En vervolgens in het zonnetje leggen (die hier al voor de tweede dag schijnt!!)



Zo heb ik dezelfde vlekken uit Kim haar nieuwe broek gekregen!!



(verpesten kun je het shirtje toch niet meer!)

@dietske wrote:

@ariel wrote:
In de zon hangen te drogen… Als er ooit weer zon komt :wall:




ja…dat werkt gegarandeerd…voor zoveel vlekken.

maar ja,d an zal je wel wat geduld moeten hebben.

Maar het lukt met oude vlekken ook dus dat is geen probleem.




JA dat werkt ECHT :mrgreen:

Ben er nog van onder de indruk!

Laatst ook met wit shirtje van Celiza met oranje vlek van boertje na oranje eten erop :lol:

In de zon en idd wég was de vlek :dance:

kunstgebit tabletten,die je moet oplossen in water,daar doe je 2 of 3 van in een emmertje warm water,dan het shirt erin…zelfs grasvlekken krijg je hiermee uit witte sokken…

oxi crystal white, sopje maken, shirtje erin en zonder spoelen in het zonnetje hangen, na een half uurtje shirtje in de was en klaar is kees…



wat ook wel wil werken is een week in de biotex laten weken en dan heet wassen, zo worden altijd al mijn slabbertjes weer wit.

Voor wat betreft die pure chloor en de overleden BH…

Welke methode je ook kiest…kijk natuurlijk wel eerst naar t matriaalsoort en de max. temp van wassen…maak daarna je keuze.

Een BH is doorgaans wat delicater dan een slabbetje bijvoorbeeld…mag ik hopen voor je man… :wink: :mrgreen: