SPOEDVRAAG: ook de juffen iets geven bij trakteren?

Hoi

Ik zit hier klaar met 18 zelfgemaakte olifantjes om straks op de PSZ te trakteren omdat Brent 3 is geworden. Nu schiet me ineens te binnen dat ik misschien ook nog voor de 2 juffen iets moet verzorgen???

HELP!

Trakteren jullie ook de juffen en zoja, wat dan?

Niet al te ingewikkeld, want ik moet om 11 uur alweer op school zijn :slight_smile:

Ik moet er ook om 11 uur zijn en heb voor de juffen gewoon een doosje chocolade gekocht en die ingepakt met een afscheidskaartje (amy wordt 4)

De meeste juffen die ik ken , waaronder ikzelf vroeger, hebben het liefst hetzelfde als de kinderen! Dus heb je nog wat over ?

Doosje merci of reep, wil het wel doen…

Meestal neem ik ook wat voor de juf mee, al was ik het dit jaar vergeten :oops:

Enne, nog gefeliciteerd en laat je nog even een fotootje zien ?

dat zal ik straks even doen.

Ik ben helemaal niet creatief dus de olifantjes zijn niet perfect geworden, maar wel heel leuk. Ik voelde me echt een goede moeder toen ik zat te knutselen gisteren :mrgreen:

Ik zal straks foto’s maken en hier zetten

Ik heb er op aanraden van de juf 18 gemaakt, al denk ik dat er nooit zoveel kindjes zijn, hooguit 15. Dan zou ik dus overhouden voor de juffen. tenzij de klas echt vol zit. Hmmm

Ik kijk wel even of ik overhou, dat moet haast wel. Anders koop ik snel twee reepkes chocolade, want ik denk dat bolletje muntkoekjes en pillensnoepjes misschien niet echt voor de juffen geschikt zijn :lol:

Of je doet er een pak koeken bij. Doet het hier altijd erg goed want dat delen we dan met de andere leidsters :thumbup:

Nog van harte gefeliciteerd met Brent!

hier hebben ze het liefste hetzelfde hoor.

Ik had vishengels gemaakt met een snoepvisje aan een soepstengel en voor de juffen had ik een zeevrucht (van die chocolade) eraan gehangen. het zat in een doos (aquarium) en de jarige mag dan zelf uitdelen.

Ik had mijn zoontje uitgelegd dat het netjes is als je eerst iets aan de juffen geeft en zo zagen de andere kindjes niet dat er bij de juffen iets anders aan de hengel hing.

(als ik het zo opschrijf klinkt het wel heel verantwoord :oops: )

natas

t’is te laat om nu nog meer olifantjes te knutselen met iets anders voor de juffies, maar ik hoop gewoon dat er een paar over blijven en anders zeg ik eerlijk dat dit mijn eerst keer is, en dat ik dus niet goed gerekend had

ik had deze topic trouwens expres in de huiskamer geplaatst, om snel antwoord te krijgen. Nu is hij verplaatst. Ik had wel gezien dat dit deel er was, maar er wordt heel weinig op gelezen of gereageerd, vandaar

maar ik heb nu wat antwoorden, ik kijik even of ik nog langs een winkel kan sjezen

Gewoon hetzelfde als de kinderen, dat is gewoon het leukst. Voor de zekerheid kan je inderdaad iets extra’s meenemen voor als het er vandaag dan ineens wel 18 zijn.

Ik heb tot nu toe altijd een klein taartje meegenomen voor de juffen op het KDV voor in hun pauze… Weet eigenlijk niet of zij liever hetzelfde zouden hebben als de kindjes :think:

ik had hetzelfe meegenomen voor de leudsters van het kdv, maar zij hebben niets gepakt…

ik vind het zelf een beetje onzin om iets anders te doen voor de leidsters… maar dat is mijn mening!

Ik ben rijkelijk laat, maar hier wordt een de psz leidsters hetzelfde gegeven als aan de kindjes, alleen bij afscheid nemen van de psz krijgen de juffen iets extra s.

Nog proficiat en hoe was het feestje?

Merci :slight_smile:

Het was een succes, de olfiantjes! En er waren maar 15 kids, dus de juffies kregen hetzelfde.

Ik vind het ook bij een afscheid wat anders inderdaad hoor, dan krijgen ze een roos of een doosje merci.

Toen hij weg ging bij de antroposofische PSZ bij de verhuizing, had ik ook voor die juffies een roos bij.

ik zal zien of ik wat foto’s kan zetten

voorwaar: een groot succes en het blijkt dat Carina toch nog een paar crea-genen van oma heeft geerfd (zij het minder perfectionistisch)

in de bekers zat trouwen een rolletje jip en janneke snoepjes en een zakje bolletje muntkoekjes

Wat leuk gedaan zeg!

Toen ik op de psz werkte, was er een moeder die van papier visjes had gemaakt en daar een zakje chips in gedaan had. Zo had je dat blinkende folie van de chips als grote vin en op dat moment waren we bezig met het boekje: de mooiste vis van de zee.

Dat visje ( en andere traktatieknutsels die in een map passen) heb ik nogsteeds!

Die olifanten met als slurf een ballon is ook een erg leuk idee.