we hebben beide smeerkaas gehad wat wsniet goed was. ik ben alles kwiijt maar dochterlief krijgt het er niet uit… alleen beetje slijm ed. wie heeft de tip?
helaas…op dit moment niemand, k hoop dat het, waneer er reacties komen het niet meer nodig is…
een hapje mosterd laten eten wil wel eens helpen
of water met mosterd laten drinken…
moet ze zelf kokhalzen of wil je het gewoon uit dr maagje krijgen?
@hedwich wrote:
een hapje mosterd laten eten wil wel eens helpen
of water met mosterd laten drinken…
Wat een tijdstip om te posten Hedwich :shock: :shock: :shock:
Was het gezellig met je logeetjes?
Hoop dat het goed is gegaan bij je dochtertje.
Sneu zeg als je ziet dat ze het haast kwijt moet,maar niet daadwerkelijk kan overgeven.
Hoe voel jij je nu?
hahahaha
toen kwamen nynke en ik net thuis hahaha
en nu ook alweer op :shock:
Knap werk van jullie zeg!
ik ben vanaf 9 uur er uit
jan en sara ook
nynke mag van mij uitslapen
@hedwich wrote:
hahahaha
toen kwamen nynke en ik net thuis hahaha
Toen pas thuis?? foei foei :naughty: :naughty: :snooty: :naughty: Stelletje feestbeesten!
was het gezellig?
konijn hoe ishet nu met je dochtertje?
ze eheft de halve nacht bij ons al kokhalsend en slapend doorgebracht, ik dus niet. Ze lijkt nu kiplekker, maar hoeft geen drinken. Ze is et niet kwijtgeraakt. Als ze spuug in dr mond had, slikte ze eht weer door :shock: :shock:
zometeen maar wat bv ofzo proberen… we waren beide net wakker, pff… ik heb me toch blubberbenen k zit inmiddels aan een bakkei thee met veel suiker… bah… k hoef voorlopig nooit meer smeerkaas… k heb et zaterdag gehaald in de winke. Zou ik er dan nog een melding va moeten maken? de anderen die geen smeerkaas op hebben hier zijn namelijk niet ziek
zou er zeker melding van maken… heb je de verpakking nog bewaard? En even over dat spugen, sommige mensen hebben een iets sterkere maag als anderen, dus ieder reageert ook anders op ‘voedselvergiftiging’ Hou haar goed in de gaten, en toch proberen te laten drinken, da’s het allerbelangrijkste!!!
aahhh konijn, kan me voortellen dat je geen smeerkaas meer hoeft voorlopig!
hoe is het nou met juultje? kan je haar niet wat groenten geven? misschien gaat ze dan wel spugen van de vieze groenten…
ik weet het verder eigenlijk ook niet… hopelijk knappen jullie snel op! :hug: :hug:
Ik zou zeker melding maken bij de winkel…
Maar weet je zeker dat het de smeerkaas was?
Lijkt me dat je dat dan toch zou moeten proeven :think: :think: .
Er heerst ook buikgriep.
Het idee alleen al…bedorven smeerkaas :sick: :sick:
Inderdaad even goed controleren of het werkelijk de smeerkaas was omdat er dus een buikgriep heerst. Zou beetje vervelend zijn als je met een boos hoofd naar de winkel gaat en het zou onterecht zijn
Oja mocht het ooit nog eens nodig zijn, probeer een theelepeltje zout achterop de tong te leggen, dit bevordert het braken.
konijn, jemig wat schrikken zeg!!
:-*
manlief is nu ook ziek… tis dus toch de buikgriep… wwe lopen al twee dagen te kotsen en o de bank te hangen… k hoop dat et senl over is… hier wordt ik dus eht nit vrolijk van