zou iemand mij aub kunnen helpen??
k wil een foto scherp gemaakt hebben … verder is ze wat vies rond dr mondje kan dat ook weggepoetst worden …
Iemand die dat kan ??
Of er gewoon iets leuks van kan maken … een leuke scrap oid???
Ik heb een foto op canvas gewonnen maar hij komt dan natuurlijk ook niet scherp over op canvas
alvast bedankt
Als ik een leuk voorbeeld heb gezien zal ik diegene het orrigineel formaat sturen van de foto :-*
:? zo klein lijkt hij vrij scherp :think:
wacht ik plaats een grotere
Ik gebruik het bewerkingsprogramma Picasa wel eens om foto’s scherper te maken, lichter of anders te bewerken. Het programma kun je zo gratis van internet downloaden en is niet zo moeilijk qua gebruik. Het scant al je afbeeldingen en foto’s die je op je computer hebt te staan, de desbetreffende foto aanklikken en vervolgens bewerken. Kopie opslaan en klaar. Alleen kun je er geen dingen mee wegpoetsen, zoals rond haar mondje.
Succes!
Groetjes,
Jippie
ik denk dat je dit niet veel beter krijgt hoor, ik zou proberen een mooie nieuwe foto te maken en dan goed opletten dat ie mooi scherp wordt nu heb je er ook en half gezicht van iemand anders bij op staan he?
@Heleen wrote:
ik denk dat je dit niet veel beter krijgt hoor, ik zou proberen een mooie nieuwe foto te maken en dan goed opletten dat ie mooi scherp wordt nu heb je er ook en half gezicht van iemand anders bij op staan he?
Klopt … maar oma wil echt deze foto … :think:
Dus daarom ook het idee … dat er mischien een leuke scrap van gemaakt kan worden in zwart/wit sepia oid??
die ik dan op het gewonnen doek kan laten drukken … van 30x40 …
Ik kan je wel helpen.
Ik wil wel wat proberen…(heb ik al gedaan…zal het zo plaatsen :P)
ik zou eerlijk gezegd gewoon zeggen: deze foto is ongeschikt voor canvas :oops: Het is toch zonde om een onscherpe foto daarvoor te gebruiken? Met allerlei fufjes scherp proberen te maken wordt nooit zo mooi als een echt scherpe foto…
@fiep klophout wrote:
ik zou eerlijk gezegd gewoon zeggen: deze foto is ongeschikt voor canvas :oops: Het is toch zonde om een onscherpe foto daarvoor te gebruiken? Met allerlei fufjes scherp proberen te maken wordt nooit zo mooi als een echt scherpe foto…
Inderdaad… ik zou ook een echte scherpe foto nemen, want dat is gewoon het mooiste… :think:
ik heb em scherper gemaakt, zal ook nog even kijken of ik de vlekjes om de mond weg krijg
en verwerken in een leuke scrap ???
humm oud roze. en een beetje bij de mond bewerkt… niet super goed gedaan.; tis maar een idee als je het mooi vind dan doe ik het wel beter
maar ook ik denk dat een andere foto beter is een scherpere foto
@mukkemuk wrote:
en verwerken in een leuke scrap ???
ik moet nu weg, misschien dat ik er vanavond nog even mee aan de gang ga, ik zal vast wel iets leuks kunnen maken…
zou TOF zijn … :-*
@kimmetje23 wrote:
@mukkemuk wrote:en verwerken in een leuke scrap ???
ik moet nu weg, misschien dat ik er vanavond nog even mee aan de gang ga, ik zal vast wel iets leuks kunnen maken…
ik zie jou liever bevallen vanavond meis :thumbup:
die ook mooi care bear!!