halloow
Vriendin van mij heeft een babybornpop gekocht zo een zonder batterijen …
Alleen hij is wel uit de verpakking hij doet helemaal niets …
iemand die weet hoe je die pop in de eerste instantie in werking zet ???
wij snappen er de ballen niet meer van het zal wel een hele klunzige vraag van mij zijn :oops: maar ook ik snap er helemaal niets van…
:-*
Ik heb geen verstand van Baby Born, maar als er geen batterijen in hoeven, WAT wil je dan dat ie gaat doen??? :think: :shifty:
hij moet lachen … huilen … plassen etc etc
Oh hahaha lees net dat ze uit zichzelf dingen moet kunnen doen…
BABY born® heeft 9 levensechte functies waarvoor GEEN BATTERIJEN nodig zijn. BABY Born kan : uit haar flesje drinken, ze doet het in haar broek, ze eet pap, ze plast op haar potje, ze kraait, ze huilt, ze beweegt haar armen en benen, ze kan een badje nemen en nu ook gaan slapen met haar ogen dicht.
Geen idee, er zijn vast kenners :wink:
@mukkemuk wrote:
hij moet lachen … huilen … plassen etc etc
De babyborn zonder batterijen doet niets dan eten en drinken, plassen/poepen en als je in het handje knijpt piept ie. :mrgreen:
Wist trouwens niet eens dat je ze ook had mét batterijen :think:
Hoi
De babyborn tijd is hier al ff voorbij maar zal eens diep graven in mijn geheugen.
Als je water in het flesje diet en je giet het in de mond gaat de pop automatisch plassen, als je dat papje aanmaakt en met de lepel in de mond giet gaat ie zogenaamd poepen.
Als babayborn water heeft gedronken uit zijn flesje en je knijpt in de arm komen er traantjes uit de ogen.
Volgens mij waren dat de funties toch :think:
ps. voor de gegadigde heb nog een mooie donkere babyborn in de aanbieding
:think: als je in zijn handje knijpt gaat ie piepen, als je in zijn arm knijpt gaat ie huilen … uhhh…krijg bijna medelijden met die pop :mrgreen:
@ilsederooy wrote:
Hoi
De babyborn tijd is hier al ff voorbij maar zal eens diep graven in mijn geheugen.