halloow
Vriendin van mij heeft een babybornpop gekocht zo een zonder batterijen …
Alleen hij is wel uit de verpakking hij doet helemaal niets …
iemand die weet hoe je die pop in de eerste instantie in werking zet ???
wij snappen er de ballen niet meer van het zal wel een hele klunzige vraag van mij zijn :oops: maar ook ik snap er helemaal niets van…
:-*
Ik heb geen verstand van Baby Born, maar als er geen batterijen in hoeven, WAT wil je dan dat ie gaat doen??? :think: :shifty:
hij moet lachen … huilen … plassen etc etc
Oh hahaha lees net dat ze uit zichzelf dingen moet kunnen doen…
BABY born® heeft 9 levensechte functies waarvoor GEEN BATTERIJEN nodig zijn. BABY Born kan : uit haar flesje drinken, ze doet het in haar broek, ze eet pap, ze plast op haar potje, ze kraait, ze huilt, ze beweegt haar armen en benen, ze kan een badje nemen en nu ook gaan slapen met haar ogen dicht.
Geen idee, er zijn vast kenners :wink:
@mukkemuk wrote:
hij moet lachen … huilen … plassen etc etc
De babyborn zonder batterijen doet niets dan eten en drinken, plassen/poepen en als je in het handje knijpt piept ie. :mrgreen:
Wist trouwens niet eens dat je ze ook had mét batterijen :think:
Hoi
De babyborn tijd is hier al ff voorbij maar zal eens diep graven in mijn geheugen.
Als je water in het flesje diet en je giet het in de mond gaat de pop automatisch plassen, als je dat papje aanmaakt en met de lepel in de mond giet gaat ie zogenaamd poepen.
Als babayborn water heeft gedronken uit zijn flesje en je knijpt in de arm komen er traantjes uit de ogen.
Volgens mij waren dat de funties toch :think:
ps. voor de gegadigde heb nog een mooie donkere babyborn in de aanbieding
:think: als je in zijn handje knijpt gaat ie piepen, als je in zijn arm knijpt gaat ie huilen … uhhh…krijg bijna medelijden met die pop :mrgreen:
@ilsederooy wrote:
Hoi
De babyborn tijd is hier al ff voorbij maar zal eens diep graven in mijn geheugen.
Als je water in het flesje diet en je giet het in de mond gaat de pop automatisch plassen, als je dat papje aanmaakt en met de lepel in de mond giet gaat ie zogenaamd poepen.
Als babayborn water heeft gedronken uit zijn flesje en je knijpt in de arm komen er traantjes uit de ogen.
Volgens mij waren dat de funties toch :think:
ps. voor de gegadigde heb nog een mooie donkere babyborn in de aanbieding
Ja zo was het volgens mij.
En nog een tip… als je dat ‘papje’ hebt gegeven de pop even goed doorspoelen met water anders zit ie heel snel verstopt.
en kwa plassen laat ze de pop mee in bad nemen ideaal kan de pop mooi plassen in bad :lol:
Je kunt op hun website de handleiding downloaden. Website spreekt voor zich, rechtsonderin staat “download” en de rest wijst zich vanzelf.
okee we zijn eruit :lol:
Enne zo moeilijk was het eingelijk helemaal niet :roll:
Dusseh t is te zien dat ik en mijn vriendin dus echt BLONT zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
@mukkemuk wrote:
okee we zijn eruit :lol:
Enne zo moeilijk was het eingelijk helemaal niet :roll:
Dusseh t is te zien dat ik en mijn vriendin dus echt BLONT zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
whahaha en dan te bedenken dat jullie dus geen van beiden blond zijn :mrgreen:
Blond bloed… :lol: :lol: :mrgreen:
@miekske wrote:
Blond bloed… :lol: :lol: :mrgreen:
hihihi, is dat zoiets als blauw bloed, maar dan anders??? :lol: :lol:
Jep!.. (sorry…beetje melig…)
:lol: :lol: :lol: :lol:
:oops:
tja ik kwam er achter toen ik in zijn arm kneep :roll: Toen begon hij te brullen :o
:lol: :lol: :lol:
zo dom dat je niet meer blond bent is het toch??
Bij die van mijn dochter is het wel zo,dat ik bijna gebroken vingers heb van het knijpen en dan komt er nog maar een vreemd piepje uit… :think:
:lol: :lol: hahahha ja das bij die pop ook … het lijkt echt nergens op voor die 50 euro :shock:
Nou er is een ding wat mijn dochter niet krijgt en dat is een babyborn !!! :evil:
Dan vind ik een baby annabell leuker :inlove:
Water in het flessje doen en dan in zijn arm knijpen en het begint te huilen en als in een arm knijp maakt hij een piepend geluid en als je speentjes verwisseld bij een daar van sluit hij zijn ogen
Alle beide dochters hebben er 1 en ze zijn er helemaal gek van
je moet wel de kassabon goed bewaren wij hebben 1 pop gehad en na een val zat zijn hoofd los en als je een kassabon hebt heb je 1 jaar garantie en krijg je een nieuwe pop.