oh help help help, mijn zoon is uitgenodigd op een feestje van een meisje wat 5 wordt, maar als mama met 3 zoons heb ik dus GEEN idee wat een meisje van 5 leuk vind :oops: :oops:
oja de uitnodiging kwam vandaag voor het feestje van morgen ( ??? ) dus ik kan misschien morgenochtend nog even snel naar de stad , dus het is een beetje spoed !
hier ook 3 knullen, maar inmiddels wel aantal meidenfeestjes gehad.
Wat hier tot nog toe erg in de smaak viel bij de 5/6 jarigen is van geloof Ses (zal zo nog even voor je zoeken) en dan van die setjes om zelf armbandjes ed te maken.
Zitten rond de 4/5 euro.
Prinsessen spulletjes zijn altijd leuk (bij de zeeman hebben ze altijd wat leuks!)
Knutselspullen, petshop is hier ook leuk, barbie altijd goed, my little pony is wel wat duur maar ook een idee…
Ehm…nog meer? Zo’n klein doosje playmobil (max 5 euro) en dan een meisjes variant.
prinssenspul , my little pony, kralen, zelf maak dingen zoals tasje, spiegeltjes ed bij de action heb je die dingen wel. Haarspulletjes, kindermake- up, sieraden.
Je hebt idd niet veel tijd, succes!
wat hierboven genoemd is idd. maar ook pinypon (vernieuwd, vroeger bestond dit ook) is een grote hit bij mijn dochter (bijna 5), nichtje (5,5) en vriendinnetje (6). Al vanaf 3 euro te krijgen en rond de sinterklaas was bijna alles al weg dus het is best populair. Ook is het niet erg als het dubbel gekregen wordt want alle kleren/hoofden/haren en assecoires zijn verwisselbaar.
heel erg populair op t moment is TOPMODEL…
Edit beheer link verwijderdmijn dochter maar ook jongere meisjes in onze omgeving willen er echt alles van hebben, vooral de boekjes waar je poppetjes mooi kunt aankleden en inkleuren zijn hier populair…
er zijn ook vriendschapsboekjes van ( ook leuk ,…een vriendschapsboekje …niet perse van top model maar van elk soort)
ook populair zijn en waren , knutselspulletjes, bijv armbandje maken, stempelsetjes…mooie notitieboekjes met een glitterpen ofzo…
( lang leve de action :mrgreen: )
Heb ej al in de winkel gekeken? Er is zoveel voor meisjes
En op die leeftijd vinden ze ook alles nog leuk ook is mijn ervaring :mrgreen:
Ik zou t aan de moeder vragen eigenlijk… Kaylee vindt zo’n beetje niks leuk van alles wat genoemd is :shifty: Die is van de ridders, piraten, stoere dingen. Heeft helemaal niets met armbandjes, prinsessen…
Lego graag van de ridderserie en asjeblief niet de meisjesvariant.
Ik vraag dus altijd aan de ouders wat de kinderen leuk vinden :mrgreen:
Ik vraag het ook altijd aan de ouders.
Ook omdat ik niet iets wil kopen wat de jarige al in overvloede heeft.
Soms weet ik het gewoon wel, vriendinnetje van zoon houdt van paarden en andere vriendinnetje houdt van draken en zijn vriendje is van de elfjes. Maar als jehet echt niet weet is vragen wel slim.
Zo houdt mijn zoon veel van “schatten” dus die kreeg o.a. hele mooie stenen en een papagaaien veer :thumbup: !
Een leuk spel (reisspel bijv.) vind elk kind wel leuk…
Anders…knutseldingen…
hier knutselspul, petshop en alles wat roze is :mrgreen:
na een half uur in de winkel rondgestruind te hebben tussen vooral veeeeeeeel roze ( lelijke) dingen ben ik buiten gestapt met een disney princess belle barbie
was een groot succes!
ik hoop alleen dat zijn volgende feestje bij een jongen is
en anders koop je gewoon weer zo’n prinses !